Nekromanti Ett stort TACK till alla som skriver inlägg! :-D

Eagle

Swordsman
Hej!

Jag tycker många av er som skriver inlägg här på Eonforumet verkligen bidrar med väldigt mycket bra. Somliga kan göra långa intressanta utläggningar medans andra kommer med något kort kärnfullt som tar tråden i en ny och kul riktning.

Jag vill bara tacka er allihop och uppmuntra er att fortsätta. Det kanske kan kännas lite otacksamt att ni ger av er värdefulla tid, utan att få så mycket tillbaka ibland, men "what goes around comes around... " så kanske får man tillbaka det man ger... men från ett annat håll.

Tack allihop! Ni är toppen!

Gastono

Hero
Jätte trevligt att du skriver så här men jag tror att denna tråden kommer att bli låst med tanke på att den inte manar till diskussion direkt..

Men jätte tack du själv :gremsmile:

Craygh

Swordsman
jag känner annorlunda, den manar till enorma diskussioner :gremlaugh: till exempel borde vi diskutera hurivida detta inlägg är konstruktivt över huvud taget :gremlaugh:

// The (kinda(not)) dead-serious Craygh

Gastono

Hero
Det stämmer på det sättet, men det manar inte till diskussioner angående detta forumets rollspel utan enbart om ett inlägg skulle vara konstruktivt eller inte.

// The (very kind/not))dead-serious Gastono

:gremgrin:

G

Guest

Guest
Även till diskutioner om alla på forumet är värda ett tack men det vill jag inte gå in på.

G

Guest

Guest
Gonatt!

Tråden har ingenting med EON-rollspelet som sådant att göra och låses härmed.