Nekromanti Eufemismdags!

Man Mountainman

Storsvagåret
Okej! Jag kom på värsta eufemismen för att runka igårkväll:

"blidka ormguden"

Så nu är det eran tur att komma på eufemismer!

/Kalle

Nightowl

Champion
Rasta kobran

Fast det betyder egentligen "gå ut och kissa", precis som "vattna älgen". Men för att onanera? Jag har en förkärlek för "åka skinnhiss".

"Lapa skäggbiff" är det finaste jag vet för att oralt tillfredsställa en kvinna, i alla fall.

Erik

Dewil

Skrivbordsgeneral
Viba Fembas "Fröken Höger" har en hel radda mer eller mindre oetablerade eufemismer för att runka:
- dra en bendix
- fila gök
- gå och tralla i köket
- spela skinntrombon
- spela banjo
- spela fickpingis
- rulla mössa
- ruska tupp
- ge tummen upp
- vaxa delfinen
- skaka banan
- strypa Lennart Swahn
- dansa ledstångshambo

Min favvis är "dra en Tarzan" hämtad ur den danska sexupplysningsfilmen "Du bestämmer själv". De som har sett den minns också den speciella, obegripliga, skruvmanövern.

Dewil

ripperdoc

Myrmidon
I vår fantasy-mongol-kampanj nämndes i förbifarten en gång att den ensliga klan Od har som favoritsysselsättning att noggrant smörja in sina pilbågar i fett. "Smörja bågen" har därefter blivit ett stående skämt och uppenbar eufemism till vad ensamma män gör mitt ute på slätterna.

Vavva

Swordsman
Re: Rasta kobran

"Smaska snigel" är nog det vidrigaste uttrycket för att ge vissa former av Cunnilingus jag nånsin stött på...

"Köra in bussen i pastejköket" är en annan fin gammal älskling. Ja, fast på nåt helt annat då.

Coffe_Kanon

Swordsman
Re: Rasta kobran

"Köra in bussen i pastejköket" är en annan fin gammal älskling. Ja, fast på nåt helt annat då."

Oh, låt mig gissa: "I manégen, med Glen Killing", The Apache Indian! :gremgrin: