Nekromanti European Championship 2006 - DDM

alepulp

Veteran
Okej,

Jag har börjat att plannera DDM Mästerskapet för 2006 (i år så var det i Manchester - fastän det var egentligen Storbrittaniska Mästerskapen med Italienare och en Tysk- 22 spelare). Det verkar som om 2006 kommer att bli MYCKET större - kanske 50-80 spelare ifrån alla de Europeiska länderna - Grekland, Finland (japps - de spelar DCI turneringar i Tampere), Belgien (kanske den bäste Europeiska spelaren jag känner till kommer från detta lilla land), Frankrike, Tyskland, Italien, Spanien, österrike, England, Wales, Nord Irland och Skottland har all uttryckt stort intresse. Då tänkte jag kolla om Svenskar var Intresserade?

Stället är nog just norr on London då det finns lågpris flyg dit ifrån hela Europa (Västerås, Skavsta, Göteborg City och Sturup flyger med Ryanair, Easyjet från Danmark - Kastrup).

Datumet - April/Maj i en helg.

Förutom flera DDM spel (200 och 500, limited) kommer jag att se om jag kan få in flera handlare some säljer individuella minis, booster osv osv.

Vad tror ni - intresse ifrån Sverige?

alepulp

Veteran
Lite mer info.:

Helgen som börjar den 29:e April är favorit.

Platsen blir Norra London:

Följande har uttryckt intresse för denna helg:

Presently looking at - before proper coordination gets going:

Storbrittanien - 4
Italien - 6
Spanien - 1
Frankrike - 1
Tyskland - 1
Finland - 2
Serbien - 1
Holland - 1

Detta kommer att ändras snabbt uppåt. Finns det "Ryssen-Vikingar" som ska komma eller kommer Norden att endast vara representerad av våra Finska grannar?

alepulp

Veteran
Datum: 29:e och 30:e April, Plats: London

Senaste nytt:

England - 11
France - 1
Germany - 2
Belgium - 2
Greece - 1
Serbia - 1
Spain - 2
Italy - 8
Finland - 3
Poland - 1
Northern Ireland - 4

36 - siktar på 80 spelare...

alepulp

Veteran
Kommer det INGA Svenskar, bara halvbritter???? :gremconfused: :gremconfused: :gremconfused:

Senaste: 48 spelare

England - 13
France - 1
Germany - 11
Belgium - 2
Greece - 1
Serbia - 1
Spain - 2
Italy - 9
Finland - 3
Poland - 1
Northern Ireland - 4