Vem vill inte resa över titanerna igen. Till vårat kära gamla, förstörda rike Alberetor!Bifur;n306132 said:Ser att anmälan ligger ute nu och att tänkte då passa på att puffa för årets Symbaroum-arrangemang, äventyret är nämligen skrivet av undertecknad. Tar ni er dit kan ni även råka drabbas av att få mig som SL.
Har precis börjat diskussionen med mitt "lag". Detta är såklart ett av våra (eller iaf mina) primära val.Bifur;n306132 said:Ser att anmälan ligger ute nu och att tänkte då passa på att puffa för årets Symbaroum-arrangemang, äventyret är nämligen skrivet av undertecknad. Tar ni er dit kan ni även råka drabbas av att få mig som SL.
Cool. Siktar på att SLa pass 1 första hand och pass 3 i andra. Ska ju finnas lite tid över för annat också. ????Henke;n306194 said:Har precis börjat diskussionen med mitt "lag". Detta är såklart ett av våra (eller iaf mina) primära val.
... vem vet, vi kanske kan spela något annat arr tillsammans?Bifur;n306201 said:Cool. Siktar på att SLa pass 1 första hand och pass 3 i andra. Ska ju finnas lite tid över för annat också. ????
Pass 4 ska det så klart vara (tänker inte sitta där ensam mitt i natten och SLa ????)Bifur;n306201 said:Cool. Siktar på att SLa pass 1 första hand och pass 3 i andra. Ska ju finnas lite tid över för annat också. ????
HahahaBifur;n306231 said:Pass 4 ska det så klart vara (tänker inte sitta där ensam mitt i natten och SLa ????)