Nekromanti Everlast Roleplay hitta rollspelaren inom dig!

Lucas_Holst

Veteran
Hej!
Jag är medlem i en community som heter Everlast Roleplay. Ni flesta undrar säkert vad detta är för något och det ska jag dela med mig av. Vi är ett gäng som ägnar oss åt att spela GTA San Andreas Online även kallat San Andreas Multiplayer. Vi sysslar med rollspel även kallat roleplay där du skapar din egen karaktärs liv och historia. När du är i spelet skaffar du vänner, skaffar tillgångar, köper bilar, hus, skaffar jobb, bildar eget företag, det finns helt enkelt inga gränser med det scriptet vi har nu som är så unikt och perfekt scriptat av vår egen scripter TheShadow. Hursomhelst vill jag rekommendera vår community varmt. Du måste ha San Andreas installerat det finns en möjlighet att ladda ner spelet på denna länken:

Nix, mot forumets regler.

solvebring

Superhero
Bara så du vet är inte inte okej med forumets regler att länka eller uppmuntra till nedladdning av filer som är del av olaglig fildelning.

Simon

Swashbuckler
Ang. Hobbymoderering

Jag känner mig tvungen att i all vänlighet påminna om att forumets regler också föreskriver att man ska meddela moderator om man ser något som bryter mot reglerna. Alltså inte påpeka saken själv i ett inlägg i tråden.

Så, nu har jag påminnt. :gremsmile:

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Re: Ang. Hobbymoderering

Öh, alltså, meddela moderator kan bara en person göra per inlägg, och det var redan gjort innan solve postade...

solvebring

Superhero
Re: Ang. Hobbymoderering

Hehehe. Tji fick jag.
Okej, skall komma ihåg det. Dock tyckte jag att mitt inlägg i princip gjorde det. Så fort en moderator tittade in skulle han uppmärksamma kommentaren. Så tänkte jag.
Nåväl... :gremsmile:

Simon

Swashbuckler
Hej Lucas!
Ville bara säga att det är roligt att du har hittat hit. Kul att höra att det rollspelas i GTA också, det hade jag ingen aning om. Jag skulle gärna höra lite mer om hur det går till när ni spelar. Röstchattar ni? Eller text-?

I forumet för Krönikor och spelrapporter kan man skriva om spelomgångar av olika slag, vad som har hänt i storyn, hur det gick till, vad man tänker om hur man gjorde, och så vidare. I alla fall jag skulle tycka det var grymt att läsa lite krönika om vad ni spelar i Everlast!

Så, välkommen till forumet! :gremlaugh: