Nekromanti [Evolutionens Barn] - Det omöjliga har hänt =)

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Några av er kanske minns att jag tjatat om att en av mina illustratörer varit helt sjukt dålig på att leverera. Närmare bestämt är vi typ inne på... tionde månaden eller så nu, av väntan.

Nå; nu lagom till att tryckdatum närmade sig så satte jag lite extra press på henne, och lo and behold - jag fick en skiss som hon nu skriver att hon tänker färdigställa.

Ville mest presentera skissen, som mycket riktigt (tycker jag) är sjukt snygg. Jag lär inte anlita den här tjejen igen, men faktum är att hon gör mycket snygga bilder - och jag kommer nog att skjuta en liten smula på sluttrycket för att kunna pressa med hennes bild.

Attachments

Vimes

Sillkung
Snygg! Men inte den mest inspirerande av de illustrationer jag sett till spelet.

krank

Vimes said:
Snygg! Men inte den mest inspirerande av de illustrationer jag sett till spelet.
Det håller jag med om. Får dock se hur slutresultatet blir; den ska ju färgläggas också =)

krank

Ny version av samma bild. Det ser inte ut att bli ett alternativt omslag direkt, men som illustration sådär i största allmänhet, eller kanske som dubbeluppslags-pinupbild eller så så tycker jag nog att den funkar.

Klart är iaf att om inget förändras till slutversionen så ser bruden definitivt inte ut att kunna hantera ett vapen =)

//Krank, som funderar på att fixa nåt sätt att enkelt kunna infoga bilder man bifogar - vet man numret (finns i filhanteraren) och filnamnet (finns också i filhanteraren) kan man ju länka till https://www.rollspel.nu/oldsitefiles/download/Number/(nummer)/filename/(filnamn)

Attachments

Snow

Swashbuckler
Det är en snygg bild, men många av de andra bilderna tycker jag förmedlar mer känsla. Det här är bara en skitsnygg manga-bild, jaha lixom? Ungefär det som du själv sa alltså.

Jag hoppas att det inte kommer att vara en mp5 i den slutgiltiga bilden? (jag hatar h&k)

Simon

Swashbuckler
krank said:
Klart är iaf att om inget förändras till slutversionen så ser bruden definitivt inte ut att kunna hantera ett vapen =)
True that. "Den lilla handen! Den når ju knappt runt det stora... handtaget!" :gremsmile:

Håller för övrigt med om att den första bössan var bättre.