Då har vi sex ärkemagiker på forumet för tillfället. Det känns som att det inte var länge sedan det bara fanns någon handfull. Tänk bara på hur länge sedan det var att man såg "Helig Härskare" för första gången. Jag trodde faktiskt först att Vindhand hade fått hitta på den titeln själv för att han hade så ohemult mycket inlägg...
Hmm.
"Ett speciellt tack till Rising för att han en gång nämnde mig i en såndär lista över forumiter."
...fast det var ett riktigt trist omnämnande du fick. I förbigående i slutet av inlägget... Jag antar att man behöver besöka Eon-forumet mer än vad jag gör för att verkligen ha koll på hur du är.
Men jag kan nämna dig igen om du vill: Kolla bara här vilken fin forumspotting du gav mig:
Den ser man minsann inte varje dag.
---
Men jag tänkte vara lite OnTopic också; och prata om alla mini-Avatarex på forumet: De som skriver bra inlägg och gör bra forumsarbete utan att riktigt vara en av de där som är självklara att nämna i forumets community-sammanhang. Ni vet vilka ni är, och jag tycker ni allihop är värda en applåd. Det är ju inte tokarna som gör sig kända för att de skriver korkade inlägg på fyllan som forumet behöver, utan det är alla er som verkar i det tysta som verkligen utgör forumets stabila grund.
Ni är toppen.
/Riz