Nekromanti Explorer pajar fungerande fil!

solvebring

Superhero
Tjo!

Har lagt upp min hemsida nu - eldkvast.se
Sidan innehåller för tillfället inte vidare mycket material, men jag jobbar för fullt på det.

Nu är det så att öppnar man sidan med Mozilla funkar den felfritt - no problemas!
Men öppnar man med explorer så funkar inte "Länkar" som skall ligga mellan "Filgruvan" och "Kontakt".
Vad beror detta på?
Funkar ju på ena stället men inte det andra, bilden som utgör länkknappen är korrekt, kollade länkningen emellan - den är också korrekt... ?

G

Guest

Guest
Ja du, har du lagt upp bilden korrekt, om du förhandsgranskar den i DW med en annan browser så kanske den kaikar ur och tar den från minnet? Men vad vet jag...

G

Guest

Guest
Nice... ja, nu fungerar det... Ser bra ut.

Nu kommer du att modda sidan minst 10 gånger innan du blir nöjd. Hehehe...

En bra tumregel jag har är att varje gång jag uppdaterar min sida ska jag ha lärt mig något nytt... Kanske därför jag sällan gör några nya uppdateringar :)

solvebring

Superhero
Hehehe... well, jag är nöjd hittills, nu skall jag jobba på material som skall fylla sidan.

Varför har inte alla mozilla egentligen, så jävla mycket smidigare ju!

G

Guest

Guest
Ja säg det. Jag har båda. Jag föredrar IE då jag tycker browsern ser bättre ut, men jag är fullt medveten om bristerna. Så när jag surfar porr och torrunkar så brukar jag dra igång Firefox. :gremgrin:

solvebring

Superhero
:gremgrin: hahahaa!
Jasså det säger du... har också båda, men öppnar aldrig IE, får så jävla mycket popups och spam där... Spelar fan ingen roll att jag har popup-block på IE, det hjälper fan inte, dock har jag samma block i Mozilla, funkar asbra!

G

Guest

Guest
Testa IE 7. Säkerheten verkar mycket bättre, men det kan ju oxå bara vara en illusion. Känslan av ökad säkerhet skapar en viss trgghet den med... :gremlaugh:

Någon som kan bekräfta eller dementera detta gällande säkerheten i IE?

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Testa IE 7.
Har testat. Insåg att M$ fått designspunk och att jag inte stog ut med skiten. Återgick snabbt till senaste Firefox med mina egna ombyggda menyer för maximal skärmyta och precis de plugins jag vill ha.

solvebring

Superhero
Word!
Firefox is the shit!
IE, vilket krångel.... har aldrig varit bra, kommer aldrig att bli - inte så att det kan slå Firefox med sin smidighet iaf.