Nämn EN medlem som utnyttjat SJ-rabatten.Björn Wärmedal;n293997 said:Våra medlemmar kan få rabatt på resor hos SJ via Sverok. Det är väl de fördelar jag ser.
En nackdel är SVEROKs registreringsverktyg för medlemmar osm är fruktansvärt dålig och den främsta anledningen till att jag inte är medlem längre.Björn Wärmedal;n293997 said:Nackdelar ser jag egentligen inga.
Enligt Sverok finns det tre sätt att rapportera in medlemmar, varav en är att medlemmarna rapporterar in själva.anth;n294002 said:En nackdel är SVEROKs registreringsverktyg för medlemmar osm är fruktansvärt dålig och den främsta anledningen till att jag inte är medlem längre.
SVEROK har alltså fått föreningen WRNU att förlora minst en medlem.
Som jag gjorde när det var jag det så var jag den ende som satt på en koppling mellan forumnamn och personnamn. Alla andra kunde säkert kolla upp vilka som var medlemmar hos sverok, och sedan vilka forumiter som var medlemmar, men inte mer än så.Lupus Maximus;n294067 said:En av de tre metoderna är tydligen att informationen skickas in via ett excel-ark, som skall vara formaterat på ett visst sätt. Nu är ju GDPR en hyfsat aktuell fråga, och det kan finnas information som Sverok vill ha, men som är onödig information för oss i övrigt.
Men någon form av medlemsförteckning behöver vi oberoende om vi är med i Sverok eller inte.