Varför Vic? Varför ingen öl?Vicotnik said:Just nu vill jag egentligen bara gå och gömma mig och låsas som jag aldrig sagt något.
Fick reda på igår att jag tydligen ska delta i klubbmästerskapet lördagen den 27e.Spider Jerusalem said:Varför Vic? Varför ingen öl?Vicotnik said:Just nu vill jag egentligen bara gå och gömma mig och låsas som jag aldrig sagt något.
Jag ska gräva fram artikeln om att öl stärker kropp och själ och varför det är bra tt dricka öl.Vicotnik said:Fick reda på igår att jag tydligen ska delta i klubbmästerskapet lördagen den 27e.Spider Jerusalem said:Varför Vic? Varför ingen öl?Vicotnik said:Just nu vill jag egentligen bara gå och gömma mig och låsas som jag aldrig sagt något.
Yaaay!Minne said:Klart jag måste träffa Debbie.
Dopa dig själv med öl och använd "drunken monkey"-teknik i tävlingen"!Vicotnik said:Fick reda på igår att jag tydligen ska delta i klubbmästerskapet lördagen den 27e.Spider Jerusalem said:Varför Vic? Varför ingen öl?Vicotnik said:Just nu vill jag egentligen bara gå och gömma mig och låsas som jag aldrig sagt något.
Nix, låter som en dum idé.Korpen said:Dopa dig själv med öl och använd "drunken monkey"-teknik i tävlingen"!Vicotnik said:Fick reda på igår att jag tydligen ska delta i klubbmästerskapet lördagen den 27e.Spider Jerusalem said:Varför Vic? Varför ingen öl?Vicotnik said:Just nu vill jag egentligen bara gå och gömma mig och låsas som jag aldrig sagt något.
Meh - hur kan du veta det innan du provat?Vicotnik said:Nix, låter som en dum idé.Korpen said:Dopa dig själv med öl och använd "drunken monkey"-teknik i tävlingen"!Vicotnik said:Fick reda på igår att jag tydligen ska delta i klubbmästerskapet lördagen den 27e.
Det kan jag inte, men som sagt det låter som en dum idé och dumma ider brukar jag försöka undvika.anth said:Meh - hur kan du veta det innan du provat?Vicotnik said:Nix, låter som en dum idé.Korpen said:Dopa dig själv med öl och använd "drunken monkey"-teknik i tävlingen"!Vicotnik said:Fick reda på igår att jag tydligen ska delta i klubbmästerskapet lördagen den 27e.
Att utöka sin kunskap om fenomen och förhållanden (som t.ex "hur bra slåss jag full?") är aldrig en dålig idé.Vicotnik said:]Det kan jag inte, men som sagt det låter som en dum idé och dumma ider brukar jag försöka undvika.
Råger Rågeranth said:Påminn mig att jag ska boka nästa forumsöl idag när jag ändå är där.
What heals our wounds,Arfert said:Fan, jag är sjuk. Glöm bärs ikväll.