Sir Foilan
Hero
Jag har planer på att dra igång en kampanj där slag kommer att utkämpas någonstans vid gränsen Drunok/Jargien. Inblandade i denna konflikt kommer Kragg att vara. Jag har tänkt mig att de skulle vara Drunok lojala (eller ganska så lojala iaf). Dvärgarna kommer också ha ett finger med i spelet.
Funderar på om jag kan dra i Kamorianerna i det hela också.
Tänkte inte att resultatet skulle bli alltför omvälvande, kanske lite landförluster för Jargien eller nåt gränsfort nerbränt för Drunok.
Tänkte här be om lite råd och synpunkter. Nåt särskilt som jag bör ha i åtanke? Kommer Jargien som är hårt ansatt från alla håll och kanter (tom inifrån) utkräva en rejäl hämd om det går dåligt för dem? Om dvärgarna ingrep, hur skulle det te sig (tycker ni)? Hur stor aktiv roll skulle Asharien kunna ha? Är Caserion intresserade av att blanda sig i?
Många frågor men kanske har ni lite synpunkter på någon av dem...
/Sir Foilan
Funderar på om jag kan dra i Kamorianerna i det hela också.
Tänkte inte att resultatet skulle bli alltför omvälvande, kanske lite landförluster för Jargien eller nåt gränsfort nerbränt för Drunok.
Tänkte här be om lite råd och synpunkter. Nåt särskilt som jag bör ha i åtanke? Kommer Jargien som är hårt ansatt från alla håll och kanter (tom inifrån) utkräva en rejäl hämd om det går dåligt för dem? Om dvärgarna ingrep, hur skulle det te sig (tycker ni)? Hur stor aktiv roll skulle Asharien kunna ha? Är Caserion intresserade av att blanda sig i?
Många frågor men kanske har ni lite synpunkter på någon av dem...
/Sir Foilan