Nekromanti Färgade Linser ?

solvebring

Superhero
Hej och hallå på er!

Denna tråd är till för att i första hand hjälpa mig, MIG, MMIIIIIIGGG!!! ...eh, sorry. Blev lite väl entusiastisk till mitt superelaka ego. Fast den kan väl säkert hjälpa många andra som också kanske funderat lite åt samma håll.

Det är så att för ett tag sedan kollade jag och min flickvän linser på nätet. Hon vill ha färgade fast "vanliga" linser då, att man bara skiftar ögonfärg, och det ser naturligt ut. Saken är den att då vi kollade hittade vi inte mycket, och det vi fann hade klent utbud.

Jag skulle alltså vara mycket tacksam för alla länkar och tips ni alla nu kan ge på sidor med färgade linser! Som sagt skulle vi behöva normalt färgade i första hand. Men sedan kommer vi till mig som söker utbud på "Crazy" Linser, alltså Kattögon, röda ögon, ja balla färgade linser vill säga :gremwink:... Är tacksam för alla länkar och tips jag kan få.

Selly

Level 5 Laser Lotus
”Men sedan kommer vi till mig som söker utbud på "Crazy" Linser, alltså Kattögon, röda ögon, ja balla färgade linser vill säga”

Du kan ju alltid kolla Lensway. Eller promenera ner till din lokale optiker (det lär du behöva göra i vilket fall för att skaffa uppgifter). Fast, tja, word to the wise: Det e’ int’ billigt (typ 200–250 spänn per lins när jag kollade som hastigast (vilket ändå är mindre än jag hade för mig att man behövde pröjsa)). Dessutom tycker ju jag att månadslinser är ett ämlans gissel (vilket också är anledningen till att jag inte har fler länkar), men står du ut med det så.