Nekromanti Föranmäl dig till Stockholms spelkonvent 2009!

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Nu har Stockholms spelkonvent 2009 öppnat sitt anmälningssystem!

Om du föranmäler dig till konventet får du dels möjlighet att delta i de arrangemang som kräver föranmälan; och dels betalar du en lägre deltagaravgift jämfört med att betala i dörren.

Som en bonus ger vi dig även möjlighet att förboka konventsmugg (som ger dig fri påfyllning av kaffe, te eller saft under hela konventet) och konvents-t-shirt till rabatterade priser.

Välkommen!

Dante

Staff member
Eksem said:
Det är himla synd att ni krockar med BSK. Nåja, kanske nästa år!
Hur menar du nu?

Stockholms spelkonvent har (såvitt jag kan se) 13 gånger fler rollspelsarrangemang än vad BSK erbjuder – så det borde vara ett enkelt val. :gremsmirk:

Nä, skämt åsido är det förstås inte jättelyckat att vi ligger samma helg. Men vi tror inte riktigt att vi konkurrerar om samma besökare. (Vi har varit i kontakt med BSK:s ledning, och till och med diskuterat någon sorts samarbete – men jag tror det rann ut i sanden.)

Eksem

Champion
Förvisso, men BSK har Magic-turneringar, och det råkar tyvärr smälla tillräckligt mycket högre. Mest synd är det att jag missar DofD2. Nåja, det kommer säkert fler år och fler konvent :gremsmile:

Dante

Staff member
Tänkte bara posta en liten påminnelse om att Stockholms spelkonvent 2009 stänger möjligheten till föranmälan om en vecka (fredag 23 oktober).

Vill du komma in billigare? Vill du vara säker på att få plats i något av de arrangemang som kräver föranmälan? Vill du boka en konventsmugg och/eller -t-shirt till rabatterat pris?

Anmäl dig då på studs!

Dante

Staff member
Sista dagen för föranmälan!

Jag tänkte bara påminna om att idag (fredag 23 oktober) är sista dagen du kan föranmäla dig till Stockholms spelkonvent 2009.

Vill du komma in billigare? Vill du vara säker på att få plats i något av de arrangemang som kräver föranmälan? Vill du boka en konventsmugg och/eller -t-shirt till rabatterat pris?

Du ska du anmäla dig omedelbums!

Basenanji

Postd20modernist
Re: Sista dagen för föranmälan!

Klart!

Siktar på fredag kväll.

/Basse

Re: Sista dagen för föranmälan!

Jag hoppas bara VERKLIGEN att man får anmälningsdatum = när man har anmält sig och betalat, inte när man har lyckats skapa ett lagnamn (som inte fungerade från början).

/ Fredrik