Ape of Wrath
DOWN WE GO
Just nu skulle jag verkligen behöva höra alla fördelar med att vara singel kontra att vara i ett förhållande.
Allt ni kan ge mig hjälper
Du behöver inte höra ett "va?" så fort du försöker prata med andra deltagare när du spelar online.BMOC said:Just nu skulle jag verkligen behöva höra alla fördelar med att vara singel kontra att vara i ett förhållande.
Jag har inte stött på ett enda lyckligt par här i min lägenhet!krank said:Så tänker jag. Och försöker intala mig. Sommaren är som alltid en jävligt dryg tid för mig när jag är singel; lyckliga par finns tammefasen överallt och då är det svårt att undvika tankar om hur trevligt det hade varit att ha någon att krama...
Det är rätta takter!BMOC said:Ooh jag kan göra min korvpasta när jag vill!
Och jag slipper äta unken lax 2-3 dagar i veckan!
Och får se på tre filmer på en kväll om jag känner för det, Filmklubben nu jävlar!
Lol. Bäst att inte lämna lägenheten.Übereil said:Jag har inte stött på ett enda lyckligt par här i min lägenhet!krank said:Så tänker jag. Och försöker intala mig. Sommaren är som alltid en jävligt dryg tid för mig när jag är singel; lyckliga par finns tammefasen överallt och då är det svårt att undvika tankar om hur trevligt det hade varit att ha någon att krama...
Übereil, det hade varit trevligt eftersom det som sämst hade inneburit att jag fått besök
Tråkigt att höra, BMOC. Men det är bättre att vara singel än i ett förhållande som kräver för mycket kompromisser.BMOC said:Ikväll stog det klart att mitt 7 år långa förhållande är till ändå. Av dessa 7 år har vi bott tillsammans i 6 år.
Av en slump halkade vi in på vissa frågor om framtiden och plötsligt stod det klart för oss att vi diffar fullständigt vad gäller hur vi vill att resten av våra liv ska te sig.
Jag ville försöka hitta kompromisser (trad. man = lösningsinriktad) medan hon inte är bekväm med att kompromissa med vem hon är.
Går inte att säga att någon har fel eller rätt antar jag, men just nu är jag världens mest underskattade pojkvän tycker jag själv
EDIT: Alltså, nu lät det som vi aldrig pratat om vår framtid men vid just det här tillfället dök det upp nya scenarion liksom, sånt vi inte pratat om innan.
Dragonborn said:Ja nu har jag läst en del inlägg om att det är bra att vara singel. Men här kommer ett som är con förhållande hehe. En förde med att vara i. Ett förhållande är att man vet att oavsett om ma är arg ledsen orolig så har ma en partner som kan hjälpa en genom all problem som livet kastar åt ens håll.