Rymdhamster;n229282 said:"det är ett kortvarigt problem för de som inte är intresserade, och ger föreningen lite exponering så det får vara som det är".
Om du tycker om rollspel.nu (vilket jag hoppas att du gör med tanke på att du har skrivit 3000 inlägg här de senaste 2 åren) så kan du visa ditt stöd för sajten genom att gå med i föreningen.RasmusL;n229289 said:Så är det ju Kan dock tycka att det är sådär halvintressant med en massa verksamhetsberättelser och stadgar och grejer för en förening jag inte är delaktig i. Hade det varit en eller ett par trådar (typ som ett varulvsspel! ) så hade det inte ens varit ett "litet problem", nu när det konstant är 4-6 av senaste inlägg så klättrar det i min bok tillräckligt högt för att jag ska bekymra mig att fråga om vad tanken bakom det är
anth;n229292 said:Om du tycker om rollspel.nu (vilket jag hoppas att du gör med tanke på att du har skrivit 3000 inlägg här de senaste 2 åren) så kan du visa ditt stöd för sajten genom att gå med i föreningen.
Och om du är med i föreningen är du intresserad av vad som sägs på föreningens årsmöte.
Var är ASE-tråden!? Vill läsa!!!2097;n229451 said:Varför är det vissa trådar som inte syns där? Som Jockes ASE-tråd.
Vissa rollspelstrådar syns inte medan nördgrejer som typ Brahms senaste hits står där
2097;n229451 said:Varför är det vissa trådar som inte syns där? Som Jockes ASE-tråd.
Vissa rollspelstrådar syns inte medan nördgrejer som typ Brahms senaste hits står där