Äsch, det är ju bara att skriva WRNU i sökfältet på FB.krank said:Och här är (förhoppningsvis) en riktig länk till gruppen, eftersom Sölve inte tyckte att det var så viktigt... Det var tydligen viktigare med en... länk till tråden där han föreslog att vi borde ha en grupp?
Japp. jag vet! Jag föreslog om Dante vill åta sig det. I Småpraten svarade han senare att han i alla fall börjat fundera över saken. Jag vet dock inte huruvida Dante han för säkert åtagit sig detta eller bara funderat?1) Sidan behöver en bild. Ska vi starta en logotyp-tävling?
=)2) På nästa styrelsemöte får vi se till att göra sidan officiell.
<div>Bunny said:Sidan behöver en bild. Ska vi starta en logotyp-tävling?
"Rollspelsföreningen WRNU - Vår föreningslokal rymmer hur många som helst."Persson said:knyta ihop förening och forum.
Jag tror Dante menade rent designmässigt.poniz said:"Rollspelsföreningen WRNU - Vår föreningslokal rymmer hur många som helst."Persson said:knyta ihop förening och forum.
"Rollspelsföreningen WRNU - Hälsa på oss, var du än är!"
"Rollspelsföreningen WRNU - Vi håller till på www.rollspel.nu, i forumet."
<div>solvebring said:Kolla, vettja, skitsnyggt.
Öhhh... Mja, det är det jag säger. Jag blir bara mer konfunderad över FB's alla buggar för varje dag som går jag.Dante said:Fast k*k-Facebook komprimerar sönder min fina PNG genom att göra den till en JPEG (som dessutom väger in på fler kB än min originalbild).solvebring said:Kolla, vettja, skitsnyggt.