Nekromanti Förhandsbeställning av Eon III

G

Guest

Guest
Så försvagades mina sinnen och i fyllan och i ett tillstånd av tråk fick jag för mig att beställa Eon III. Problemet är att när jag bekräftade min beställning så öppnades ett tomt explorerfönster utan någon info alls om beställningen blivit mottagen eller bekräftad, jag fick heller ingen mail ang min beställning som brukar vara brukligt...

Har beställningen kommit fram? Har NI upplevt samma sak?

AEGIS PRIME

Swordsman
När jag beställde mitt tog det några dagar innan bekräftelsen kom till min hotmail. I övrigt känner jag inte igen problemet.

Lycka till och hoppas att allt reder ut sig

Blasphemy

Swashbuckler
Bekräftelse skickas först när vi på neo (snarare CJS) kollat igenom beställningen, skrivit ut den osv... Så du kan ju vänta dig en bekräftelse i slutet av denna dag, eller nästa. Men om du inte får någon så kan du alltid maila en beställning eller ringa...

Inget är omöjligt... Vilja, Våld, Vinkelslip och Vaselin....

Carl Johan Ström

Swordsman
Generellt sätt är det bästa att majla eller ringa för att kolla om din beställning kommit fram. Att fråga på forumet ger inte lika säkra svar... (långt ifrån)

Eftersom du inte skriver vad du heter blir det svårt att kolla. Men jag kan säga så här: "Om du inte heter Daniel så har har din beställning inte kommit fram".

MVH
Carl Johan Ström,
Neogames AB