Silversurfan hade glömt att logga ut så jag passade på att:
1 Parodiera hans dvärghat
2 Parodiera hans Krillehat
3 Parodiera hans stavningsproblem (han är inte dyslektiker så jag är inte så ond, men)
4 Parodiera hans gudshat
Han har nämligen skrivit "lidane" på min RPplastficka. Bara för att mina RP blir mentalsjuka efter hand. Men han skulle givetvis ha skrivit "lidande".
Han mobbar mej för att jag är blond, han kallar mej "hitlerjugend". Han mobbar mej även för att jag lever i en kärnfamilj, och han lever hos sin mormor och morfar. Han kallar mig "käck".
Och, han är inte sur på mej.
Och, jag ångrar mej.
Och, jag skrev det på en lunchrast, och jag var inte full (dumma Azagthoth). Jag är nykterist.
Och till Roblin: Jag är kommunist. Och mot bomber och annat krigiskt.
Och till slut, vi är "vänner" nu. Nästan iallafall, det är inte värre än förut.
Så nu vet ni det.
1 Parodiera hans dvärghat
2 Parodiera hans Krillehat
3 Parodiera hans stavningsproblem (han är inte dyslektiker så jag är inte så ond, men)
4 Parodiera hans gudshat
Han har nämligen skrivit "lidane" på min RPplastficka. Bara för att mina RP blir mentalsjuka efter hand. Men han skulle givetvis ha skrivit "lidande".
Han mobbar mej för att jag är blond, han kallar mej "hitlerjugend". Han mobbar mej även för att jag lever i en kärnfamilj, och han lever hos sin mormor och morfar. Han kallar mig "käck".
Och, han är inte sur på mej.
Och, jag ångrar mej.
Och, jag skrev det på en lunchrast, och jag var inte full (dumma Azagthoth). Jag är nykterist.
Och till Roblin: Jag är kommunist. Och mot bomber och annat krigiskt.
Och till slut, vi är "vänner" nu. Nästan iallafall, det är inte värre än förut.
Så nu vet ni det.