Nekromanti förlåt!

Rävnos

Warrior
Jag vill bara säga förlåt för att jag har dissat EON spelare så grymt mycket de senaste åren. Inser ikväll att ni också är människor och förtjänar respekt.

Jag började också min rollspels bana som High fantasy spelare. Och jag bör därför inte dissa er.

Förlåt. Verkligen.

:gremfrown:

Gastono

Hero
Alright, detta är inget "diskussionämne" direkt.

Du borde istället lagt detta meddelande i din signatur eller liknande för att säga ursäkta än att spamma forumet :gremlaugh:

Well well, härligt att du valt att göra såhär i alla fall, ursäkten godtagen från min del för vad det är värt.

Jaggernaut

Hero
Jag vill bara säga förlåt för att jag har dissat EON spelare så grymt mycket de senaste åren. Inser ikväll att ni också är människor och förtjänar respekt.

Förklara dig människa! Hur kom du fram till denna förunderliga men ack så felaktiga insikt? Etc etc...

/Jaggernaut - redbull och vodka

Pendragon

Swashbuckler
Jag började också min rollspels bana som High fantasy spelare. Och jag bör därför inte dissa er.
EON är knappast det första jag tänker på när jag hör "high fantsay". Det enda jag kan på rak arm säga är mindre high är Khelataar.

Men det är okej. Jag förlåter dig.

Din hopplösa n00b. :gremwink:

/Joel - närmar sig 20-årsjubileet sen rollspelsdebuten.

Rävnos

Warrior
Re: Haha [ANT]

ehmmm.

Ja det var ju ett konstruktivt inlägg jag fick ihopa :gremsmile:

Men men..

Ehhh. Jaaaeeeeyy :S

\Marcus som ska börja stänga av datorn på flammankvällar

Rosen

Myrmidon
EON är knappast det första jag tänker på när jag hör "high fantsay". Det enda jag kan på rak arm säga är mindre high är Khelataar.

(läser meningen ett par gånger...) Menar du att Khelataar är mer high än Eon..?

--
Åke

Pendragon

Swashbuckler
Nej, det mindre high fantasy än Eon. Och det enda jag kommer på på rak arm. Det enda felet jag hittar i ditt citat är min slarviga stavning av fantasy.

Och för att göra det hela solklart. Khelataar är det mest gyttjiga, leriga, gödselstinkande, grisodlande low fantasy-spelet jag sett.
Den som säger emot mig på den punkten får vara beredd att försvara sin ståndpunkt i en omgång klassisk nordpyrisk smutskastning.

/Joel - gillaar Khelataar

Honken

Hero

Jadu, nog for du dissa oss Eonister om du vill, så länge du gör det konstruktivt. Och jag måste nog i Pendragons anda hålla med om att jag inte ser Eon som High Fantasy.

Det går förståss spela Eon som High Fantasy, men i min mening så faller den nog närmare grisodling.

/Honken

Rävnos

Warrior
klart det är high fantasy.

Ett spel som innehåller dvärgar med dubbla ringbrynjor med förstora yxor, Alver iklädda morgonrockar kastandes tuffa spells till höger och vänster, Mystiska drakar, En hel hög med magiska föremål och en Nekromantiker i varje hörn är high fantasy i mina ögon ^^

Gastono

Hero
Rollspelet är vad du gör det till.
Man skrev inte nekromantiker och vandöda för att det (skulle) lura en nakromantiker i varje hörn, eller att drakar finns i varje vindsvåning.
Möjligheter till high-fantasy my friend, möjlighter...

Rosen

Myrmidon
Det enda felet jag hittar i ditt citat är min slarviga stavning av fantasy.

(kollar igen...) Ah, jag lyckades på nåt sätt läsa det som "är mindre high ÄN Khelataar". Mea culpa.

Khelataar är det mest gyttjiga, leriga, gödselstinkande, grisodlande low fantasy-spelet jag sett.

Fast det är bara gyttjigt och lerigt när det har regnat. Andra dagar är det soligt och varmt och gödselstinkande. (-:

--
Åke

Pendragon

Swashbuckler
Fast det är bara gyttjigt och lerigt när det har regnat. Andra dagar är det soligt och varmt och gödselstinkande.
Glöm inte träsket! Där är det soligt och varmt, men samtidigt gyttjigt och lerigt.
Frågan är bara om det är gödselstinkande.

/Joel - krokodilbajs?

Rävnos

Warrior
hejsan,

none taken :gremwink:

Och sne vetefan om den var, men lite sött sentimental var jag väl. Alla andra drog till puben och jag satte mig vid datorn istället, pank som jag var. Nästa gång blir det X-boxet, mindre risk för pinsamheter där.