Nekromanti Försiktig fråga: Möjlighet att öppna OT med nytt regelverk?

Ram

Skev
Nu är det tunn is här och jag börjar med att säga att ett "Nej" är ett helt okej svar för mig.

Jag undrar om det skulle kunna vara möjligt att öppna OT-forumet igen om man gör tillägget att man inte får diskutera t.ex. samhälle, politik eller religion där? Jag inser också att det blir en svår gränsdragning att säga att man inte får diskutera "samhälle", men med lite common sense så borde det gå, tror ni inte?

Majortieten av trådarna i OT är kul och jag är i behov av kul. :)

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Hej!

Vi håller på att ta beslut om detta i och med att sommaren tog slut igår med allt regn och sånt. Besked kommer i helgen.

MVH

/Magnus

anth

Vetefan
Jag tycker om idén för den är nästan identisk med mitt förslag:
Två OT-forum. Ett öppet med kul trådar. Ett stängt med bråkiga politiska trådar. Så fort en OT-tråd blir "tråkig" flyttas den till det stängda forumet.

Med det sagt tycker jag detär jättetråkigt att man på ett svenskt forum år 2016 inte klarar av fria diskussioner, men vi har gång på gång visat att gränsen mellan stenåldersmänniskan och civilisationen är hårfin och vi är fullständigt blinda inför var gränsen går. :(

Jocke

Man med skägg
Jag saknar OT forumet, det var alltid en liten skatt att komma på att det fanns ett forum som inte listades i "senaste" där nån typ har sytt en synth, någon vill köpa en teknisk pryl, nån annan vill laga vegomat och några tjafsar om tjafs.