Som del flesta skriver; kör förlorade landet, vilddjurets märke och döda drömmars grav (=kopparkronan). Sedan vevar du igång Törnetronen med del 1; väktarens vrede. Eftersom delarna i denna kampanj är mäktigt långa (VV blev 16 sessioner för oss, och i häxhammaren skall vi på söndag drag igång session 17 och verkar fortfarande LÅNGT ifrån klara..) så är det skönt att bryta av med lite kortare äventyr emellan; både för karaktärsutvecklingens skull och för att få lite episkt anderum. Då kan det vara smart att investera i äventyrspaket 1-3 och så väljer du ut ett äventyr där och kör MELLAN varje episod i Törnetronen. Vi körde flodgudinanns förbannelse mellan episod 1-2 och kommer nog att köra Glömda gudars klagan mellan 2-3. Så lägger jag upp det och så skulle jag rekommendera det.
Ang exp så skall du som Moridin säger hålla tillbaka ORDENTLIGT. Jag tycker 8 exp per spelltillfälle låter alldeles för mkt det också (såvida inte era sessioner är 10h långa). Max 3 erf per speltillfälle skulle jag säga. Med den takten kommer varje del i Törnetronen troligen ändå generera 40-50 exp vilket är mer än nog. Börjar du dela ut mer (tex 8 som Moridin säger ovan) kan varje del plötsligt börja ge >100-150 erf och det kommer göra RP superstarka snabbare än ögat. Förstör upplevelsen enligt mig, och jag tror mina spelare håller med.