Nekromanti Förslag till Galleri-forumet

solvebring

Superhero
Jag tänkte på det här med bildvisningen i galleriforumet. Kan man inte fixa så att bilderna visas i en slideshow/lightbox eller vad det nu heter?

Som det är nu öppnas varje bild för sig i ett separat fönster. Om det ligger flera bilder på rad i ett inlägg måste man öppna varje bild för sig. Det vore mycket trevligare om man öppnade en sorts slideshow och kunde trycka på Nästa/Föregående för att kolla igenom alla bilderna i ett inlägg.

Är det något som är vettigt/intressant?
Går detta är ordna möjligen?

/solvebring som ler lite fint åt forumets tekniker fastän han inte vet vilken operation som krävs för detta.

!Paxen

Swashbuckler
Okej, det har ändrats nu antar jag för jag har för mig att det var så men nu när jag kollade så öppnades inget nytt fönster.

Så, tack redaktionen isåfall

solvebring

Superhero
!Paxen said:
Okej, det har ändrats nu antar jag för jag har för mig att det var så men nu när jag kollade så öppnades inget nytt fönster.
Jodå. Om du går in i en galleritråd med flera bilder och klickar på en bild så att den visas "ovanför" tråden och sedan klickar på den för att förstora den så öppnas den i ett vanligt, nytt fönster - utan möjligheter till slideshow, vilket jag tycker vore bra om det vore istället.

Det har med andra ord inte ändrats.