Nekromanti först

Largoi

Warrior
Joined
24 Jun 2000
Messages
395
Location
Gråbo
Ni är bara sura för att jag hann före er...
om ni hade haft chansen hade ni tatt den...

Jag är gud
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Nej faktiskt inte...

...eftersom det är så poänglöst och barnsligt (även om jag åtminstone försöker intala mig själv att jag har en massa barnasinne kvar).

/Azagthoth
 

Largoi

Warrior
Joined
24 Jun 2000
Messages
395
Location
Gråbo
Re: Nej faktiskt inte...

det är inte alls poänglöst och barnsligt det är en kul grej
Jag tyckte det var kul att jag var först och därför fick skriva först sen om det nu skulle vara barnsligt så är det väl för att jag bara är 18 år gammal och inte har samma värderingar som en äldre...
min poäng var helt enkelt den att jag vill poängentera att jag var först detta kan man bara vara en gång därför var det speciellt angående barnsligheten tycker jag att du borde bli mer barnslig som åtgärd mot detta.

Jag är gud
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: Nej faktiskt inte...

Då hoppas jag att ditt liv har fyllts av lycka eftersom du skrev först i detta forum.

/Azagthoth
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,938
Location
Barcelona
Re: Nej faktiskt inte...

Amen kom igen nu va! Så stor roll spelar det ju ändå inte! det är samma mentalitet hos människan som får Largoi att skriva ett "först" meddelande" på Sci-fi forumet, som fick Roald Admundsen att vilja bli först till (nordpolen? sydpolen?). det som är BARNSLIGT (IMHO) är att skriva en massa meddelanden som klagar på hur barnsligt det är att skriva ett "först"-meddelande. (Och ja, det är offence. Men bara exakt så mycket offence så att det uppväger den offence som du gjorde mot Largoi /images/icons/wink.gif)

För övrigt var jag först på Rollspelsskaparforumet och några till forum (jag kommer inte ihåg vilka, men jag ska ta reda på't till nästa gång (ett nytt forum öppnas, alltså)).

/Dnalor, din finne på hornhinnan
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: Nej faktiskt inte...

Jag hoppas du inte tar illa upp, men det var kanske den sämsta liknelsen jag läst i mitt liv.

Se det istället så här, vi har kommit långt i diskussionen kring fler nya forum och vill inte se liknande "barnsligheter" på dessa. Vi vill se sakliga inlägg, inte "blaj".

/Azagthoth
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Re: Nej faktiskt inte...

Ta en titt på forumets beskrivning över vad som ska diskutera i forumet. Står det något där om att det är forumet för att skriva "först"-meddelanden? Det har inte med forumet att göra, alltså ska man inte skriva det heller. Det är poänglöst och det är barnsligt, förvisso är det även en kul grej för er som gör det, för alla andra är det bara irriterande.

Snälla, låt detta bli den sista diskussionen om detta och även sista gången dylika meddelanden kommer upp.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Aron Ambrosiani

Veteran
Joined
22 May 2000
Messages
137
Location
Stockholm
Re: Nej faktiskt inte...

Tja, fast _så_ irriterande är det väl knappast. Det är ju bara att skippa första tråden, fler än en lär det ju inte bli :o)
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Re: Men de e ju kuligt ju

Frågan är varför du väljer att skriva någonting så meningslöst i en tråd som ingen längre läser. Du besvarar ett inlägg som är fyra månader gammalt.

/Azagthoth
 
Joined
5 Feb 2001
Messages
273
Location
Göteborg (om det inte ändrats igen).
Re: Men de e ju kuligt ju

Leve meningslösheten!!!
(Om du nu vill visa hur vuxen du är så är förmodligen det
bästa du kan göra att låta bli att svara på detta, och låsa
tråden om du orkar, och så får jag sista ordet precis som
jag ville och alla blir nöjda!)
Leve kultsekten! */\*
/__\
*

"Även en svartfolksvarelse kan vilja ha någon att tala med."
Skönheten & Odjuren
 
Top