Nekromanti Första nya buggen?

Foggmock

Myrmidon
Eller har redaktionen tillgång till en tidsmaskin som de inte delar med sig av? :gremgrin:

(samma fel på Forumrollspelsforumet som leder till att det flaggas för olästa inlägg som inte går bort trots att man har klickat på alla)

Foggmock

Myrmidon
Detta verkar åtgärda sig själv, när senaste inlägget blir något som är ... äldre än Dimfrosts spökinlägg (Forumrollspelsforumet har fått ett inlägg av Herr Nils).

Dimfrost

Special Circumstances
Det tycks bli så när man gör inlägg fästande, av någon anledning.

Däremot finns det en annan "bugg": länkarna i toppmenyn är inte riktigt korrekta eftersom vi har döpt om forumkategorierna, men det måste Yassilus eller Gardener fixa (jag vet inte hur man gör), och Yassilus har inte någon internettillgång och Gardener har viktigare saker att göra om han skulle ha någon tid att lägga ned på forumet. Därför för det vänta ett litet tag. :gremsmile:

/Dimfrost

Big Marco

Läskig
En till?

När jag väljer att prenumera på ett forum (i det här fallet Forumsspel) så kommer det inte med på lista under Kontrollpanelen.

Foggmock

Myrmidon
...och en till:

Jag har problem med att lästa inlägg flaggas som olästa. Ett par av trådarna på OT-forumet har blivit helt röda igen trots att jag sett till att alla inlägg i dem blivit lästa två gånger. Det kan vara kakorna på jobbet som är trasiga, men samma problem dök upp när jag var hemma på lunchen (och inte bara för att jag då loggade in från två olika ställen, utan under loppet jag var inloggad).

Sen får jag i forumlistan markering på att Forumrollspelsforumet har nya inlägg, men alla trådar (kör komprimerat) är gula, men sen i själva tråden finns det röda inlägg (även den tråden har fyllts på med röda inlägg som jag redan läst 2-3 gånger).

Feliath

Swashbuckler
Ytterligare bugg

Kolla in Stadenforumet på listan; klicka sedan in och kolla senaste inläggstiden på den senast aktiva tråden. Klicka på tråden och upptäck där mitt senaste inlägg, som lades upp senare än denna tid. Inlägget verkar alltså inte ha registrerats av forumets... öh... noteringssystem? fastän det finns där.
Det här känns ju inte som en djupt problematisk bugg direkt, men åtminstone värt att notera.

/Feliath — get some churchin' up