Nekromanti Första träffarna på sökning på ditt namn!

Marcus J

Hero

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag får förstås bara träffar som faktiskt handlar om just mig (eftersom jag heter något ultraspeciellt).

Jag har ignorerat multipla träffar från samma webbplats.

1. StayFriends. Jag reggade mig för tusen år sen – när det fortfarande hette »Klassträffen« – i samband med att någon gammal klasskompis försökte organisera just en sådan.
2. Arctic Dreams (PDF) Ett gratisrollspel av allas vår Yassilus.
3. Ur Måns Skankes arkiv Tre små PDF:er som Magnus Seter, Peter Bergting, Jonas Darnell och Patrik Norrman (och jag) gjorde till första versionen av DoD6.
4. Dungeon of Doom Arrangemangsinformation om Dungeon of Doom till GothCon XXVIII.
5. Recension av D&D Miniatures En recension jag skrivit för Fenix’ räkning.

Rätt mycket rollspelsrelaterat. Inte så underligt om man betänker att min internetnärvaro till större delen berör rollspel på ett eller annat vis, samt att jag förmodligen är ensam i världen om mitt namn.

Hellzon

Långsamma Vargen

Pom

Swashbuckler

ripperdoc

Myrmidon
Martin Fröjdh : 8 till mig av topp 10, varav de 5 första
Martin Frojd : 5 till mig av topp 10, varav de 3 första och en länk till min blogg
RipperDoc : 8 till mig av topp 10, varav de 6 första, och en länk till min blogg på 2:a plats

Tusen poäng inkasserade :gremlaugh:
Enda annan snubbe som dök upp vid mitt namn var någon doktor.

/RD - skrev om

Feuflux

omjonasson.se
(Gammalt) Vanligt namn...

1. Tjomme från Värnamo...

2. Gammal tjomme som ingen vet var han föddes. :gremshocked:

3. Ekonomitjomme.

4. Ännu en gammal tjomme... (Så här går det när man har ett gammalt vikinganamn som förnamn (och nu kommer säkert nån jävel att påpeka att Olof inte alls är ett vikinganamn).)

5. En till gammal tjomme. Mitt namn suger! :gremtongue:

Fast träff nummer 6 hade faktiskt med mig att göra.

Och så lite meningslös kunskap: Tydligen är Jonasson ett så förvirrande efternamn att 50% av de som ska skriva det är helt övertygade om att det ska stå Johansson. Eller så suger 50% av Sverige på att tyda sitt modersmål. :gremsmile: Det blir ofta fel vid bordsplaceringar iaf.

Rosen

Myrmidon
1. Min hemsida
2. Galleri Lancelot
3. The Handbok Anthology
4. Sarokhela
5. Wikipedia...

Allt på förstasidan handlar om mig, trots att den andre Åke Rosenius är divisionschef med nästan 800 pers under sig, och i unga år brukade dyka upp i TV-sporten.
Däremot är det lite anmärkningsvärt hur totalt länkar om rollspel har trängt undan länkar om Sailor Moon; för några år sen dominerade de på mitt namn när man sökte i AltaVista, nu hittar jag den första på sid 5.

--
Åke

walium

Ganska töntig, faktiskt