Nekromanti Förtroendeingivande trafikskola?

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Uppenbarligen har bara en av bilarna fyra hjul … :gremconfused:

Erik_N

Warrior
Och det var uppenbarligen viktigt att påpeka att två av bilarna var svarta.

Inte dom med fyra hjul dock...

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Det är faktiskt fantastiskt roligt att tre personer i personalen är avbildade som streckgubbar, och att ambitionsnivån sedan sjunkit så att de inte ens orkade rita en streckgubbe på den fjärde.

/tobias

Hellzon

Långsamma Vargen
Huuuuuumor

Ottossons trafikskola i Örebro (där jag gick) slår dock detta med hästlängder. Den tvärvägrar att visa sig i Firefox. Prova själva, ni som har:
http://www.ottossons.nu/ (klicka på "stig in här")
Det är alltså inte så att den inte fungerar, utan webmastern har lagt in ett script som skickar en till en felmeddelandesida om man kör något annat än IE.

/Hellzon - hyfsat bra skola, dock

Rising

Vila i frid
Re: Huuuuuumor

Den tvärvägrar att visa sig i Firefox.
Rätt åt er. Om någon kommer hem till mig och kräver att jag ska prata portugisiska med ultraljud för att de skall förstå; då tar jag nog bara och säger "ledsen, det här går inte" och så att säga; ger dem ett felmeddelande.

När det gäller Ludvika så tyckte jag det var sanslöst roligt. Särskilt att de var en av de "förta" skolorna med intensivutbildning. Jag tog till och med och försökte ändrade hela min personliga information i Kontrollpanelen så att jag kunde vara den där läraren med skäggstubb och bara droppa linjer från hemsidan i fälten om Fördelar, Styrka och sånt; men när jag skulle posta det så muppade sig forumet; något om att jag använt en för lång sträng i något av fälten; och när jag backade så var allt borta. Så fuck det. Men det hade kunnat vara roligt.

Johan K

Gammal & dryg
Hehe !
Ibland är det skönt att reedan skaffa det där körkortet.. =)

Quan'talis

Swashbuckler
Re: Huuuuuumor

Nu avslöjar jag mig förstås som en riktig nörd och förstör därmed den image av världsvana och finess som jag byggt upp genom att hänga på ett rollspelsforum i fem år, men om man skriver in adressen som IE-användare skickas till (http://www.ottossons.nu/index2.htm) så kommer man till en sida som fungerar alldeles utmärkt i Firefox...

Dessutom märker man att de också har skumma bilder på personalen. I stället för att rita sig själva i ms paint har de dock valt att klistra in sina bilder ovanpå suddiga landskapsbilder. Dessutom har de tydligen inga efternamn.