Nekromanti Får du godkänt av ditt yngre jag?

magoo

Hero
Re: c- eller 1 eller ig

ideen om bäbisar skulle jag få käka upp på längden och tvären... vi skulle ju inte ha några barn - det gör ju för ont!
Ähhhh - förlossningar är kvinnornas lumparhistorier, ju smaskigare och mer ångestladdade beskrivningar desto värre. Jag var helt ärligt förberedd på att dö - jag skrev tom ett slags testamente - och sen blev det en känsla av att - är det inte värre än så här??? Min syster påstår att det är värre att gå till tandläkaren, men det kan jag inte riktigt hålla med om.

Nej, riktig smärta det är att trampa en fyra-lego under hålfoten när man med 40 000 timmar i sömnskuld ska gå upp och byta bajsblöja på nr 2.

/Magoo, gillar bäbisar

Dewil

Skrivbordsgeneral
Smärta (OT)

Nej, riktig smärta det är att trampa en fyra-lego under hålfoten när man med 40 000 timmar i sömnskuld ska gå upp och byta bajsblöja på nr 2.
Tss. En legobit kan omöjligt vara värre än att trampa på en T4. Helt plötsligt förstod jag vad regelbokens avsnitt om fotanglar handlade om.

Dewil

Hellzon

Långsamma Vargen
Jag som 11-åring skulle se på rollspelen i bokhyllan och fråga "Är jag en NÖRD!?". Sen skulle han få spela mina coola datorspel och lugna ner sig lite.

Det förutsätter förstås att han kommer över chocken att jag har blivit ett flummig stadsbo som faktiskt behöver anstränga sig med studierna och tar sig en snaps i gott sällskap då och då. Den stackarn är ju överintelligent och går nästan vilse i metropolen Kristinehamn.

/Hellzon - underintelligent storstadsbo.

Mekanurg

I'd rather be different than indifferent.
Ja, med lovord!

Mitt 23-åriga jag från 1982 skulle ha blivit förbluffad över min karriär som spelkonstruktör och som journalist och över vilket bra äktenskap jag har ingått.

Ett annat glädjeämne: "Så du lärde dig att tala god hebreiska, kol ha-kavod.

Totalbetyg: Applåder och gratulationer.

Det enda han inte skulle gilla är kulmagen. "Vad har du gjort med min maratonlöparfysik?"

Hmmm vette 17... visste inte direkt vad jag ville göra när jag var 10... och det jag typ inte nu heller :gremtongue: Men jag tror nog han skulle bli lite impad på mina betyg i språkämnena... att jag kan läsa, prata och skriva bra på Engelska t.ex. Språk var nämligen en utav de sakerna jag hade svårt med när jag var liten :gremtongue: