Nekromanti För att fira att sidan är uppe igen

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag kan inte sextonde

Men den tjugotredje bör fungera fint, så jag sällar mig till Dimfrosts förslag. :gremsmile:

Feuflux

omjonasson.se
23:e noterat

Bara för att kolla... är vi majoritet studenter? Jag har inget giltigt kort i nuläget, men jag borde inte hindras från att uppdatera mitt innan festen i fråga. Rydförfest + HG känns väl lite default med tanke på var de flesta bor (om vi nu tänkt gå ut någonstans då).

Den 23:e ska alltså fungera för mig också.

Rävnos

Warrior
pengar kommer den 25te, men visst, jag är med [NT]

NT = No Text (Ingen text)

thark

Hero
Re: 23:e noterat

Nu är jag är student igen och jag vill minnas att Rickard registrerade sig på någon skitkurs för att få studentrabatter :) så det borde inte vara något problem ivf.

Förfest/spel hos mig eller Yass/Walium sen Die Gaststätte Hergaarn?

Feuflux

omjonasson.se
Du får lägga undan lite. :)

Kom precis på att jag är i Malmö där i krokarna men jag ska komma hem på fredagskvällen så det är lugnt.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Re: Linköpingsgänget

Nästa helg (23-24) är generellt bättre än den här helgen (16-17). Detta trots att Magickort försläpps 24/9.

/tobias

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Re: 23:e noterat

Jag kommer att registrera mig vilken dag som helst nu, och har allvarliga planer på att faktiskt studera lite också.

/tobias

Illern

koppariller

Men; asså, det är ju Bok- och bilioteksmässan då -- med massor av seminarier om antiken (och sex och porr!). Jag kunde inte ens gå på alla jag ville gå på. Å andra sidan lär jag inte få hänga med er ungdomar på Herrgår'n i alla fall, det var ett tag sedan de släppte in mig :gremlaugh:

Bishop's Arms någon annan gång kanske? Ingen TV, pratbar ljudnivå på musiken, många öl-, ale- och whiskeysorter och god mat och tilltugg.

thark

Hero

Å andra sidan lär jag inte få hänga med er ungdomar på Herrgår'n i alla fall, det var ett tag sedan de släppte in mig

Phah, går utmärkt att gästa in. Jag har sett icke föraktligt antal värre gubbar på det stället förr, för att inte tala om att själv börja uppnå stadiet där genomsnittsklientelet ("dagens studenter *mutter mutter*) framstår som fjortisar.

Med andra ord—URSÄKTER! :)

Bishop's Arms någon annan gång kanske? Ingen TV, pratbar ljudnivå på musiken, många öl-, ale- och whiskeysorter och god mat och tilltugg.

Många? Behöver man fler sorters dricka än Guinness? Pjäms.

Illern

koppariller
Så säger bara den som inte...

smakat Double Chocolat Stout på fat. Den försvann över sommaren från BA och fanns på flaska men ska komma tillbaka under hösten. Det finns även en Oatmeal stout nå'nting som spöar Guiness lika bra som en sydlänning spöar två oeniga befälhavare vid Cannae :)