Nekromanti Förhandsbeställning av Matiné

Oscar Silferstjerna

Doktor Snuggles urmakare
Jag tror att SF-bokhandeln kan göra en schysst deal med dig, utan att spelet behöver bli dyrt. Förstår att du inte gör det här för att dra in stålar. Kruxet kan väl möjligen vara att du får skicka spelet, för du bor väl i Norrköping. Det jag såg framför mig var alltså att djungeltelegrafen (forumtelegrafen) om ett bra spel säkert skulle kunna locka hyfsat många att köpa spelet på SF-bokhandeln, som trots allt är en väldigt stor del av det svenska rollspelsbutiksutbudet.

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Om det inte är för sent så vill jag också ha ett exemplar. Om det är för sent så beställer jag ett själv när du berättar var man kan göra det.

/tobias

Rickard

Urverk speldesign
Gurgeh said:
Om det inte är för sent så vill jag också ha ett exemplar. Om det är för sent så beställer jag ett själv när du berättar var man kan göra det.
Det är lugnt. Jag beställde en hel drös med böcker nu.

/Han som har lite att göra nu medan han väntar

Feuflux

omjonasson.se
Holy crap * 3, jag har missat den här tråden.
1. Jag vill köpa ett spel, och om jag inte får ett signerat så kommer jag hem till dig så får du signera det lajv.
2. Har jag verkligen hjälpt till? Jag måste varit det obolligaste bollplanket någonsin. :gremsmile:
3. Grattis! Du har gjort klart ett stort rollspelsprojekt.

Rickard

Urverk speldesign
1. Jag vill köpa ett spel, och om jag inte får ett signerat så kommer jag hem till dig så får du signera det lajv.
Jag räknar med att någon kommer att hoppa av och då kan du få ett av de exemplaren ... och du är sedan välkommen till mig när som helst. :gremsmile:

2. Har jag verkligen hjälpt till? Jag måste varit det obolligaste bollplanket någonsin. :gremsmile:
Samhällsnivåerna hade du kommentarer om, kommer jag ihåg från en ICQ-diskussion, som fick mig att bestämma mig för hur jag skulle göra. Annars har du kommit med glada tillrop och allmänna kommentarer titt som tätt i början av projektet.

3. Grattis! Du har gjort klart ett stort rollspelsprojekt.
/Han som nu undrar vad han ska göra med sitt liv

Oscar Silferstjerna

Doktor Snuggles urmakare
Han said:
Du ska invänta responsen på det här projektet, smälta alltihop och sen göra en lyxigare, reviderad upplaga. Kanske på engelska. :gremgrin:

Ulfgeir

Swashbuckler
Bengt Petter said:
Han said:
Du ska invänta responsen på det här projektet, smälta alltihop och sen göra en lyxigare, reviderad upplaga. Kanske på engelska. :gremgrin:
Eller en uppföljare. Med större budget och bättre specialeffekter eller hur det nu var... =^_^=

/Ulfgeir

Rickard

Urverk speldesign
Jag har redan beställt böcker, så tyvärr får du köpa spelet när jag har gjort det tillgängligt i webbshopen. Samma sak gäller dock för dig som för Feuflux: om någon hoppar av så kontaktar jag dig.

/Han som är medveten om att hans deadline var i kortaste laget