Nekromanti Förslag på utseendeförändringar

Gardener

Champion
Re: Textfältets storlek, in i FAQn

På utvecklingsforumet finns det en uppsjö hjälptexter om allt möjligt, bland annat en om allt man kan ändra i sina inställningar. Dessa får man ta och lägga in på sitt eget forum om man vill, och det är gjort så att man kan lägga in det som inlägg i ett hjälp-forum eller dylikt. Problemet är att alla dessa är skrivna på svenska och det passar inte riktigt oss. Hade vi någon som orkade översätta dem så vore det en helt annan femma.

Sodivra

Champion
Tja, vi vet båda Vad Som Måste Göras..

Vi får helt enkelt åkalla FAQ-Översättar-Ansvarige..
-Den fantastiske FAQ-Översättar-Mannen! Översätter alla www.rollspel.nu:s FAQ:er från engelska till svenska, och tycker om att påpeka det också!

Legioth

Swordsman
Liten detalj med utseendet.

Det är inte värt att starta en ny tråd för att påpeka att det skulle vara trevligt om man kunde se hur många stjärnor en tråd fått även om man är i ett svar.

[edit type=tillägg]

Dessutom försvinner bakgrundsbilden på denna sida.

[/edit]

[edit type=tillägg]

Kan ju samla alla mina problem i ett och samma inlägg...

Det är också som så att alltid då det kommer nya inlägg på rollspel.nu forumet så påstår datorn att det finns 7 nya trådar...

[/edit]

Quan'talis

Swashbuckler
Förresten (inte direkt utseende, men ändå)

Jag märkte nyss att det numera står "Tittar på listan av forum" (t.ex på "Inloggade"-sidan. Om någon råkar göra det just då, alltså).

Det är väl en liten översättningsmiss, kan jag tänka mig, men eftersom jag är rätt känslig när det gäller onödiga smådetaljer så tycker jag att det borde ändras till "tittar på listan över forum", som det stod förr (och som det heter på korrekt svenska).

-JPS- som inte ville starta en ny tråd för en så liten sak, så därför tänjde jag lite på begreppet "utseende" i stället och nämnde det här.