Nekromanti Första träffarna på sökning på ditt namn!

Rosen

Myrmidon
Re: Mitt namn suger

"Gå hit istället" säger denna typ. Det gjorde jag inte, nedslagen av de fyra första looserna.

Men där var det massor av fina bilder på små söta pippifåglar, ju.

--
Åke

Storuggla

Champion
Re: Mitt namn suger

"Men där var det massor av fina bilder på små söta pippifåglar, ju."

Så femman var en fågelskådare? Åherrejistanes... se fram emot en seriemördare som dödar folk som heter "Fredrik Hansson" inom en månad.

Storuggla, mirakulös överlevnad

magoo

Hero
1. Mig själv från min gymnasieskolas kontaktsida
2. En tjej från ett hälsoföretag
3. Mig själv, ett inlägg om mysteriespel
4. Mig själv, ett inlägg om rollspel
5. Mig själv, från kampanjen "Ett skräp om dagen" som jag är med i.

Lite längre ner hittade jag en namne i någons släktforskning, hon var född 1862 och arbetade som kontorist, precis som undertecknad :gremlaugh:

/Magoo, boooring!

Ost

Warrior
Re: (Gammalt) Vanligt namn...

Tydligen är Jonasson ett så förvirrande efternamn att 50% av de som ska skriva det är helt övertygade om att det ska stå Johansson.
Jag hade en gång en matematikföreläsare, vars namn jag aldrig lyckades få grepp om. Han hette antingen Johan Jonasson, Jonas Johansson, Johan Johansson eller Jonas Jonasson, men vilket av dem vete tusan. Så nåt skumt är det med det där. Och inte är det väl samma förvirring kring Anders och Andreas?

Hunk

Hero
1. Jag - vinst i Fenix Diplomacytävling (har dock inte fått priset än...)
2. Jag - röstlängd från Sveroks senaste Riksmöte, där jag av någon outgrundlig anledning fick en röst i Uppsala län
3. Jag - från Judges Guilds ena webbsida, där jag hjälpe en kille att renskriva och PDF:a en fan submission
4. Jag - Goblin Games hemsida
5. Jag - NAF:s Blood Bowlranking, där jag dock inte återfinns på den sida Google länkar till. Återfinns dock ett antal platser längre ned i listan och är rankad som den 1 696:e bästa Blood Bowlcoachen i världen.

Kan tillägga att jag inte tror att det finns någon annan med mitt namn.

The_Gorger

Hero
Olagliga handlingar är roligare än lagliga

1. Min bioblogg på min studentnation (ospännande)
Om mig, uppenbarligen.

2. Olagliga handlingar är roligare än lagliga
Om när jag var med i radio. 45 minuter primetime om Kalle Palm, Yeah! Kass musiksmak hade jag uppenbarligen också. Bilden är dock beskuren på bekostnad av en bisarr frisyr.

3. Sverok business
Ingen bild... :gremfrown:

4. "Kalle Palm finns det en större gosepojke än han?"
Handlar inte om mig. Först trodde jag det dock.

5. Ngt om Palm (handdatorn) spel
... inte om mig

MrG

Swashbuckler
Jättekul tråd, men gud vad man känner sig tråkig när man såg sina plajn resultat. För vanligt namn, massa andra människor, t o m träffen på Stay Friends var nån annan, jag verkar inte finnas och alla andra med mitt namn är tråkiga personer...

Rosen

Myrmidon
Storuggla till salu

Google är uttjatat. Om man istället använder dess föregångare, (den märkligt bortglömda) trotjänaren AltaVista så får man ofta upp roligare resultat... även om de ofta har mindre relevans för det man sökte efter.

Iaf, om man letar på ditt namn där så blir första träffen:

<U>Looking for Fredrik?</U>
Low prices, wide selection. Find exactly what you want today.
www.ebay.com

Fast det är förstås alltid bättre att köpa en ny Fredrik. När de är begagnade vet man aldrig var de har varit...

--
Åke

Jambu

Swordsman
1. Elfwood konto (Gå inte dit, alla bilder är fula)

2. En urgammal sida gjord av en gammal polare! (Jag är på bild i mitten av sidan, pysen nere till höger)

3. En hemsida för ett skollajv jag arrangerade... Urk, jag ska aldrig mer arrangera lajv... (Kolla bara vad mycket arbete jag la ner! Och det är inte hälften av det! Otacksamma hög-mellanstadiejävlar... :gremcrazy:)

4. En artikel i borlänge tidning om samma lajv (Inte jag på bild, men min hund!)

5. "Further Fate of the Foreskin" (this is, like, totally not me)

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Hm, jag har gjort det här förut och det blir aldrig riktig som jag tänkt mig det.

1 En skolassistent som inte är jag
2 Ett pdf dokument som mycket snart kommer försvinna
3 Min Armaprofil
4 En jättelista på bredängsskolans personal och det har inte något med mig att göra
5 Colten som jag vann med som bild en gång i tiden... och berättelsen som hör till den.

Jaja, det som mest förvånar mig är att inte min/vår egen hemsida dyker upp på något sätt... men det kommer väl när jag har helrenoverat den.