"<EM>Angående [color:green]Han</font color=green>s frågan om hur paladiner gör när de trollar.</EM>"
Det brukar vara ironi i mina funderingar i min signatur. Detta brukar dock inte framkomma för jag vill inte "smutsa ner" den med smilisar.
En paladin tänker jag mig som en religiös riddare som kan trolla. Riddare har oftast alltid på sig rustning och vapen, njae kanske inte alltid men om du tänker på Spjuthök (D. Eddings) så har han på sig sin rustning nästan hela tiden. Som sagt. Det var ironi i funderingen.
/[color:green]Han</font color=green> som har en alldeles egen signatur
En av mina gamla signaturer har varit:
[color:red]//Feuflux
Mästare i att ignorera ironi.</font color=red>
Detta kommer från att jag alltid pysslar med an massa saker samtidigt som jag läser på forumet och otaliga gånger missat ironi och liknande och sedan postat helt onödiga svar...men sån är jag och det står jag för!/images/icons/smile.gif
//[color:red]Feuflux
"Kärleken är som ozonlagret, man saknar den inte förrän den är borta"</font color=red>
Är inte det litte väl konservativt, att begrense sig på det sättet ?
Jo det kan man tycka, men om någon spelare lyckas motivera sig väl till varför han vill "bryta mot grundreglerna", t.ex. ge sin mentalistmagiker ett bredsvärd, så kommer jag låta honom göra det...
//[color:red]Feuflux
"Kärleken är som ozonlagret, man saknar den inte förrän den är borta"</font color=red>
Men varför har man då regeln ?
Enligt min enkla mening så är det en farsot som har smitat störe delen av forumet (på alla plan), som gör att man får "inte-ändra-på-regel-koppor det är också ett bevis på att man inte har mognat som rollspelare när man fanatiskt orerar för "det heliga reglerna".
Och spesielt när det handlar om dod -91 då det är allmänt känt att reglerna är ett enda laptäcke i hoppsat av en färgblind med tumen djupt in tryckt i röven
<I>Och spesielt när det handlar om dod -91 då det är allmänt känt att reglerna är ett enda laptäcke i hoppsat av en färgblind med tumen djupt in tryckt i röven</I>
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.