Nekromanti Fantasy 0e/1e?

Ögat

Hero
Joined
24 May 2000
Messages
1,127
Location
Stad OCH land
Jag funderar över om det är värt att köpa Fantasy! och undrar således

Finns det några skillnader mellan public beta och 1e?
...och i sådana fall:
Vilka är dessa skillnader?
Vilken effekt upplever du som läsare att de har på spelet?
(blir det roligare, tråkigare, tillför de en ny dimension eller är de mer kosmetiska osv)
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Betan har en del stavfel och andra småfel. De är fixade. Jag har också förtydligat en del saker som vissa hade frågor om. Men i stort sett så är det samma spel, förutsett att man inte stör sig på stavfel och sånt. Det är samma regler.
 

Klaatu

Swordsman
Joined
7 Dec 2000
Messages
598
Location
Videnmark
Olav said:
Jag funderar över om det är värt att köpa Fantasy!
Klart att det är värt att köpa Fantasy! Fick själv idag mitt exemplar och det är en otrolig känsla att hålla i en fysisk bok istället för mickla med en tråkig pdf-fil. Dessutom är Fantasy! en väldigt snygg produkt värdig varje respekterad rollspelares bokhylla! Det är dags att öppna på plånboken... :gremsmile:
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Klaatu said:
Olav said:
Jag funderar över om det är värt att köpa Fantasy!
Klart att det är värt att köpa Fantasy! Fick själv idag mitt exemplar och det är en otrolig känsla att hålla i en fysisk bok istället för mickla med en tråkig pdf-fil. Dessutom är Fantasy! en väldigt snygg produkt värdig varje respekterad rollspelares bokhylla! Det är dags att öppna på plånboken... :gremsmile:
Innan det officiella släppet så släpptes en betaversion i form av några testex - en fysisk demoversion på några ex (kom innan PDF:en vill jag minnas). Det är nog det som frågan gäller; huruvida man borde köpa den officiella fantasyboken om man redan äger ett "demoex".

/solvebring som hoppas på att han förtydligat och inte rört till saker ytterligare. :gremwink:
 
Top