Nekromanti Fantasykarta på läsplattan

Storuggla

Champion
Finns det något förlag som testat detta, förutom Midgard från Kobold? Det ser väldigt coolt ut i alla fall, och ett bra sätt att ta till sig ny teknik.

Storuggla, men flyter det

Storuggla

Champion
"Coolt, den appen måste jag skaffa! Midgard is tha shit, förresten!"

Vad är Midgard?

Storuggla, ross county

Arfert

Facit
En ny fet kampanjvärld till Pathfinder. Mycket välgjord. Har boken m.m. som pdf, jag ska recensera den åt Fenix. En fet bok. Snygg. Det jag läst är lovande. Tänk en blandning av mythic europe, Warhammervärlden och liter Artesia (artesia-tecknaren har gjort en massa bilder).

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Arfert said:
En ny fet kampanjvärld till Pathfinder. Mycket välgjord. Har boken m.m. som pdf, jag ska recensera den åt Fenix. En fet bok. Snygg. Det jag läst är lovande. Tänk en blandning av mythic europe, Warhammervärlden och liter Artesia (artesia-tecknaren har gjort en massa bilder).
Värt att nämna är också att Midgards skapare även ligger bakom rollspelstidningen Kobold Quarterly som behandlar bl.a Pathfinder och D&D, men även har en hel del intressanta rollspelsartiklar av mer generell karaktär.

Storuggla

Champion
"Tänk en blandning av mythic europe, Warhammervärlden och liter Artesia (artesia-tecknaren har gjort en massa bilder)."

Det låter ju skitballt, även om Smylie borde jobba på Artesia 2 och inte frilansa sådär.

Storuggla, finns det apor

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Storuggla said:
Finns det något förlag som testat detta, förutom Midgard från Kobold? Det ser väldigt coolt ut i alla fall, och ett bra sätt att ta till sig ny teknik.

Storuggla, men flyter det
ARGH! Verkar ascool. Finns det några "hur den funkar"-videos för oss som har Android? Så att vi åtminstone kan få se vad vi saknar?