anth
Vetefan
Varför har DnD-forumet ingen FAQ?
Hur full var Gygax egentligen när han kom på beholdern?Några fler vanliga frågor?
Jag misstänker att man tänker göra det till ett rent Book of Erotic Fantasy-forum, samt skapa ett separat forum för att enbart diskutera frågor kring OGL och d20-licenserna....att forumet kommer bli ett D20-forum istället för ett Dungeons and Dragons-forum och kanske även flyttas ner till "Övriga rollspelsforum". Det vore bra så jag hoppas på det åtminstone...
Betvivlar du mina psykopatiska krafter? Försöker du inseminera att min förmåga att förutfelsäga framtiden i efterhand inte fungerar? Du är bara ett offer för samhällets transpiratoriska krafter.En av er har rätt. Ni får själv gissa vem
chrull - chansar på Yassilus.
Jo, men Chrull har kommit med antydningar om att det ska delas i två forum, ett enbart för Book of Erotic Fantasy, ett för ändlösa diskussioner om OGL och d20-licenserna, så det kanske är bäst att vänta och se.Om vi vet att forumet ska ändras till ett d20 forum så fixar vi en FAQ till d20 istället för DnD (inte så stor skillnad)