Nekromanti Fate tärningar?

kloptok

Pensionerad astrolog
För att nämna några:

Science Fiction-bokhandeln: länk
Collectors Point: länk
Speljätten: länk

Jag tror du kan hitta Fate-tärningar på alla affärer som säljer Fate Core.
anth said:
Plus ett på att alla som säljer Fate Core även säljer fate-tärningar (även om de kan vara tillfälligt slut).
Då senaste fate-versionen blivit mainstrema (i betydelsen att nästan alla FGLS säljer det) är även fate-tärningar mainstrem numera.

Hunk

Hero
Jag är nästan säker på att Narren hade Fate-tärningar på LinCon. Verkar dock ej vara upplagda i deras webbutik (www.narrenspel.se). Skicka ett mail till info@narrenspel.se så kan de med hög sannolikhet sälja tärningar till dig.
Daniel Andersson said:
Jag köpte mina på just Narren.
Hunk said:
Det gjorde du rätt i! Jag köper så mycket jag kan hos Narren, eftersom det är Sveriges trevligaste spelbutik, men jag beställer också en del grejer som Narren inte kan ta in från Noble Knight.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag vet att du skrev "i Sverige", men jag väljer ändå att tipsa om Amazon.co.uk. Snabb leveranstid, billigt, billig frakt. Ser egentligen ingen anledning att köpa i svenska butiker om jag inte absolut måste.

kloptok

Pensionerad astrolog
Ja, går vi utanför Sverige finns det ju massor med ställen att köpa tärningar. Till exempel här, en webshop dedikerad endast till tärningar med löjligt låga fraktkostnader om jag minns rätt.

EDIT: Dock blir det egentligen inte billigare än att köpa i Sverige. Du får 12 enfärgade Fate-tärningar i tre olika färger (fyra av varje färg) för £11.29 vilket motsvarar ca 127 SEK i dagens valutakurs, dvs. två kronor mindre än på SF-bokhanden. Och de två kronorna äts nog upp av Mastercard/Visa när du betalar. Då var Amazon klart mer prisvärda, men det går så klart att hitta Fate-tärningar på massor av andra utländska hemsidor än den jag länkade.

Jocke

Man med skägg
Dragons Lair brukar ha. Alphaspel har. förutom de redan nämnda då.