Nekromanti Favoritäventyr?

Kanturi

Swordsman
Jag tycker att det har varit lite halvdött här på Western-forumet och nu så skriver jag ett NÄSTAN helt onödigt inlägg, men det är ju för att fler ska göra inlägg :gremtongue:

Dagens ämne är: Vad är ert favorit äventyr? Mitt vet jag inte ftersom att det enda som är skrivet som vi har spelat är typ halva Lagen i Trinidad som behövde lägga av med mitt i eftersom att jag hade slarvat bort tidningen :gremblush: :gremtongue:
Men jag har just läst igenom Hårda Bud och det verkar hur kul som helst!

Snerrick

Veteran
Expeditionen

Jag tycker att expeditionens tre delar var skoj och annorlunda för att vara western. När jag spelledde det så bytte jag ut vissa av karaktärerna mot de RP som spelarna hade skapat, vilket visade sig fungera väl. :gremlaugh:

Kanturi

Swordsman
Re: Expeditionen

Jag funderar på att fixa expeditionen men vad jag vet så är det en massa sidor och jag har bläcksrivare :gremtongue: men en av spelarna har laserskrivare men papper kostar ju oxå...

walium

Ganska töntig, faktiskt
Mitt favoritäventyr är nog också det som medföljer spelledarskärmen. Mycket för att det är så otroligt häftigt med en komplett tidning som handout. En annan favorit som jag dock aldrig spelat är konventsäventyren i "Dollartrilogin . Men rent generellt så håller Rävspels äventyr en väldigt hög kvalité och det ingår ett i varje modul. Dessutom är de flitiga författare av konventsscenarion.