Min favorit (sorry, hade inte tid att skriva sist
)
Namn: Radi ben Ismail
Info: Ingen i spelgruppen vet så mycket om hans bakgrund, hela hans familj är nattdräpare (vilket han också är för den delen), Utger sig för att vara en legoknekt för tilfället.
Han är en jävel på att slåss (och njuter av att göra det, desto fler/farligare fiender desto roligare), har en egen unik stridskonst och Kafer-thon.
Egna stridskonsten är utvecklad inom hans familj, stridskonsten heter "Hiten mitsurugi ryuu" (om nån har läst/sett rurouni kenshin så vet ni vad det är) vilken går ut på att få initiativet och slå hårt, fort och mycket.
Använder två vapen, Ferlani och Sodori, två Mûhadinsablar.
Han har även en massa andra vapen, kastknivar, knivar, handske med små utfällbara klor, stålhätta på kängorna och en svärdskida i metall.
För att inte visa hur snabb och smidig han egentligen är så har han nästan jämt på sig extra vikter och en väldigt tung mantel (manteln väger 30 kilo) och under hård träning har han manteln + extra vikter så att total belastning blir drygt 50 kilo.
Viktiga stats o sånt:
RÖR 19, VIL 16, FÖR 12.5 / 25 / 37,5
VINIT 14, Insikt 12 (24 med stridskonst + special regel "sharingan (fråga om intresserad)")
Läkekonst 13, Växtlära 13, Musik 13, stridskonst svärd 17, stridskonst kniv 15, överlevnad 13, övertala 12, rida 10, klättra 13 (jag gillar visst FV 13.......)
Kill list (vi slåss inte bara, gör massor med andra kul saker med)
Bergs troll
Mindre farlig demon
5 rövare (tog 1 runda)
sen en kasse med andra saker som e mindre viktiga
(skriver inte bakgrund pga att någon ur min grupp kan läsa det här)