Nekromanti Favoritforum

solvebring

Superhero
Hela listan för mina favoritforum är borta?!
Den är finns inte alls i min kontrollpanel längre, och när jag försökte att lägga till mina favoriter igen för att se om det löste sig fick jag bara meddelandet att de redan fanns i min favoritlista.
Vad ska jag ta mig till?!

solvebring

Superhero
Jaha, där ser man.
Men det är ju fan skandal. Visst jag förstår att saker och ting strular, men man måste ju försöka finna en lösning snart. Anser jag personligen i alla fall. Favoritforum är något jag verkligen känner mig beroende av, och bland de bättre funktionerna i kontrollpanelen. :gremfrown:

Men tack i alla fall för infon, det hade jag missat totalt.
Hoppas det kan lösa sig och bli som vanligt igen så snart som möjligt.

Anders Åstrand

Swordsman
Om du orkade läsa vad Gardener skrivit så ska allt fixas i helgen. Så det är högst tillfälligt massa features är avstängda.

solvebring

Superhero
Jag spånade snabbt igenom tråden tyvärr. Men hajade i alla fall till då Gardener snackade om att ordna det. Att allt återgår till det vanliga, om möjligt i helgen skall de ha en stor applåd för. De rockar alltid och ställer alltid upp på sina forumiter. :kaffe: till er!

Dimfrost

Special Circumstances
Men, testa att läsa trådarna lite? Det står ju klart och tydligt att favoritforumvisningen inte kommer tillbaka.

Anders Åstrand

Swordsman
Inte i den form den finns idag, men en motsvarande funktion.

En forumslista där man själv väljer vilka forum som ska vara med och vilka som inte ska vara det ser jag som ekvivalent med favoritforumslistningen.

Dimfrost

Special Circumstances
Nä, inte alls. Poängen nu är ju att man ser hur många nya trådar och inlägg det är. Den funktionen är ju den som äter massor av kapacitet och som ska försvinna.

Anders Åstrand

Swordsman
Där får man för att man uttalar sig om funktioner man inte använder. :gremsmile: Jag trodde inte favoritforumlistan hade mer funktionalitet än vanliga forumlistan.

solvebring

Superhero
Jaja, jag är stentrött idag. Annars brukar jag försöka läsa så noga jag orkar med för stunden. Nå, det är verkligen synd i så fall, tycker jag. Det var ju klockrent. Då var det redan klart från början: "Hm, har det hänt något bland de forum som intresserar mig? Hm... Ja, ett nytt inlägg där!" Nu får man ju sitta och trockla igenom forumlistan istället för att bara klicka till där det visar röd markering av hur många nya inlägg som gjorts.

... Ber åter en gång om ursäkt för att jag både är ovanligt blind och lat idag... Har varit nedskiten i hjärnan ända sedan jag vaknade tamejfan. :gremwink:

Dimfrost

Special Circumstances
På den gamla goda tiden (~2001?) fanns det såna röda siffror i den vanliga forumlistan också. Det ni! :gremlaugh:

Gardener

Champion
Olästa trådar kommer förhoppningsvis komma tillbaka även i vanliga forumlistan.

Senast jag kollade hade de optimerats rejält. Och sen hackade jag om dom för att bli ännu mer optimerade bara för att få reda på att det redan skulle fixas på samma sätt till nästkommande version. Så det borde vara rätt lungt.

solvebring

Superhero
Okej, det ser alltså kort och gott ut som att ni kan klara upp det mesta, förutom de allra tyngsta sakerna som tar alldeles för mycket utrymme?