Nekromanti Favoritmodul [rösta]

Azagthoth

Myrmidon
Som någon av er kanske märkt så finns en funktion att rösta/"poll" i nya versionen av forumet.

Tillåt mig tvivla. Det är nämligen inte möjligt att anordna sådana om man inte är administratör eller moderator. Vi vill också att moderatorerna tar det lilla lugna med omröstningar, bara så att ni vet. *vink*

Oceanliner

Warrior
Enligt min åsikt är Mundana modulen ett sådant självklart komplement till Eon att den borde betraktas som en del av grundreglerna.

//Jonas

Sereg_UBBT

Swashbuckler
"Tillåt mig tvivla. Det är nämligen inte möjligt att anordna sådana om man inte är administratör eller moderator. Vi vill också att moderatorerna tar det lilla lugna med omröstningar, bara så att ni vet. *vink* "

Oj! Det visste jag inte. *skäms lite*

DjeVul

Warrior
Moduler

Jag skulle iof säga Jarla parrallelt (stavning?) med Asharien&Soldarn vilka är de modulerna som givit mest ingående spelglädje med detaljerad information och inspiration till mer kreativa äventyr

Iof så skulle jag vilja nämna att Mundana har lagt grunden till allt spelande i just världen Mundana, men det är moduler som Consaber (vilken jag införskaffat men inte läst) och A&S samt även Jarla gör det möjligt att faktiskt SPELA i den tänkta världen medans ens uppfattning inte alls överänsstämmer med slutresultatet genom Mundana.

Iof så tycker jag inte att det är något fel och spela i sitt 'egna' Mundana vilket alla gör ändå men jag tycker om Mundanas stämning och balans och väljer personligen att spela så nära modulerna som möjligt och så enligt strukturen i äventyren av typen i Jarla, Sorgernas Brunn och med informationen från länderna som möjligt. Modulerna har gett mig många fler ideér och nu i min sjukbädd har jag producerat grunden för hitills cirka 4-5 äventyr/kampanjer, jag har ju legat förskyld i några dagar ;)

Men jag anser att det bästa spelet får man när alla känner sig bekväma och trivs med världen (speciellt spelledaren) och jag får mer inspiration av att sätta mig in i Neogames spelvärld. Så därför skulle jag vilja säga att alla Modulerna är mina favoriter eftersom jag försöker ta till mig av alla så mycket som möjligt.

Idag läste jag igenom hela Asharien&Soldarn och märkte att Mundana är så mycket större än vad man kan ana innan man läst modulerna. Så snälla ni läs igenom alla moduler ni köper (och köp alla :gremwink: ) så märker ni att kvaliten på Neogames produkter är högre än man någonsin kunnat begära... Så slipper vi alla klagosamma diskussioner om att något inte tycker om misslor, dvärgar, alver eller nerkissade fjortisar...

eftersom alla dessa åsikter ofta bygger på att någon har läst något halvdant och missförstått helheten...

/Martin

Kitzune

Swashbuckler
Oj! Det visste jag inte. *skäms lite*

Osch, då. Tror nog inte det tas så allvarligt på, det var ju en
bra omröstning - Dessutom är du nog den ende som gjort
något liknande /images/icons/smile.gif

/Alexander Gyhlesten

Aralion

Veteran
-"Vi vill också att moderatorerna tar det lilla lugna med omröstningar, bara så att ni vet. *vink*"

Varför?? *omröstningar är juh alltid roliga och man behöver juh inte rösta om man inte vill*

Azagthoth

Myrmidon
Varför?? *omröstningar är juh alltid roliga och man behöver juh inte rösta om man inte vill*

Därför att det nog inte är så kul när "vilket rollspel är bäst?" dyker upp för femtioelfte gången. Vi har i redaktionen funderat kring vad vi skall ha för omröstningar, vilken som skall vara den första och så vidare, vi hade inte tänkt oss att de skulle massproduceras ut. Det skulle förmodligen minska antalet röstande när det blir en omröstning vi tycker är viktigt om det kom några röstningar per dag.