Nekromanti Favorittrådar funkar inte ...

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag får ingen nytt inlägg-ikon i min lista över favorittrådar trots att trådarna innehåller flera nya inlägg.

What gives?

Gardener

Champion
Jag tror inte favorittrådarna är tänkta att fungera på det viset, det är bara en samlad lista över trådar man tycker är bra typ.

Förut fanns det en skylt som tydligt utmärkte "new" ifall favorittrådarna hade fått några nya inlägg. Den funktionen finns (vad jag vet) inte kvar från den gamla versionen.
Är det något medvetet?

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Precis vad jag tänkte säga ... öh ... skriva. (nt)

NT = Nergrävd Tofsvipa

Gardener

Champion
Det har jag absolut ingen aning om... Har själv aldrig använt mig av den funktionen. Ska kolla lite i koden.

Gardener

Champion
Okej, det verkar vara en bugg i systemet orsakad av för mycket klippa-och-klistra (skulle jag tro). Jag har fixat till buggen och kommer införa den här på sidan när den efter att vi har hunnit testat den lite och släpps sedan tillsammans med en bunt andra extrafunktioner som också är på väg.

Legioth

Swordsman
Mer om favorittrådarna

Jag har en massa trådar som har "New" markeringen, men som inte har några nya inlägg, och om jag besöker en av de trådarna så försvinner de helt från min Favoritforum lista, antingen lämas en tom rad, där det bara finns en kryssruta längst till höger, eller så försvinner de helt. De försvinner dock bara om jag besöker tråden från Favoritforum listan, inte om jag far till tråden på något annat vis.

Dessutom står det inget i titelraden då man tittar på alla favorittrådar, förutom " - Forumsystem UBB.threads"

Gardener

Champion
Re: Mer om favorittrådarna

Kan det möjligen vara så att de trådarna har flyttats till ett annat forum efter att du lagt in dem som favorittråd? Det låter iofs skumt att det skulle röra sig om en massa trådar.

Legioth

Swordsman

Jag trot inte att det kan bero på att de är flyttade, eftersom det rör sig om 7/32 trådar. Dessutom sker det ju samma sak om jag besöker någon av trådarna som är markerade med "new", fastän de är gamla (den äldsta från maj i år), och bevisligen inte fått nya inlägg på jättelång tid. Dock upptäckte jag att trådarna som försvinner då man klickar på dem kommer tillbaka då man loggat ut och in i igen.

Gardener

Champion

Npja, listningen var helknas hur som helst, så vi väntar och ser hur det blir med min buggfix innan vi gör något mer.