Nekromanti Favorittrådar

Dimfrost

Special Circumstances
Jag har problem med mina favorittrådar. Dels går det inte att ta bort några favoriter (de finns helt enkelt kvar efter att jag försökt ta bort dem) och dels syns inte nya favoriter jag lägger till längre. Däremot finns fortfarande en kryssruta där ajg kan välja att ta bort dem, men länken till själva inlägget finns inte med. Någon koll på vad som kan vara fel?

/Dimfrost

Ackerfors

Alas, your rapids!
Att favorittrådarna är svåra att få bort visste jag redan, men att det buggar med länkarna visste jag inte. :gremfrown:

En sak som stör mig är att man bara har 10 (11 om man bara har 11 på listan) favorittrådar i kontrollpanelen. Dessutom hamnar den senast aktiva längst ner vilket inte syns ifall man har fler än 11 trådar.

Dimfrost

Special Circumstances
Alltså, grejen är ju den att jag har för många favorittrådar, det är de utöver de 10 första som inte syns annat än som en "ta bort"-ruta. Men det finns ju en länk som heter "visa alla" så man tycker ju att det borde gå att ha fler favorittrådar. Och hur tar man bort dem?

/Dimfrost

Gardener

Champion
Jag tror dessa problem är ordnade i en nyare version av systemet (det är inte så många som har så många favorittrådar så det har inte varit aktuellt) och jag vet inte om det skulle fungera att bakporta fixarna. Men det bör ordna sig när jag uppgraderar, även om det kan dröja lite.

Dimfrost

Special Circumstances
Okej. Men när man väl har kommit upp i 11 favorittrådar så finns det inte längre någon möjlighet att ta bort favorittrådar i nuvarande system, eller?

Jag brukar ha favorittrådarna som direktlänkar till mina gamla inlägg som jag ofta hänvisar till, och tänkvärda inlägg som en påminnelse att jag ska läsa dem igen någon dag, så jag har gärna en diger lista.

/Dimfrost

Dimfrost

Special Circumstances
Problemet är löst

Jag har kommit fram till hur det egentligen funkar nu. Så länge jag hade mer än 10 favorittrådar var jag tvungen att klicka på tråd nr 10 för att nr 11 skulle vara synlig annat än som en kryssruta, osv. Dessutom gick det utmärkt att ta bort favoriter, men bara de 10 som syns direkt på kontrollpanelen, inte när man har klickat på "visa alla...". Lite meck blir det, men det går alltså utmärkt att ha ett stort antal favoriter om man nu vill det.

/Dimfrost