Rickard
Urverk speldesign
Jag smurfade runt i DoD-FAQ:en och hittade frågan Favorittrådar.. Jag har för mig att det var jag som skickade in alla dem trådarna.. Vilka tycker ni är de bättre och minnesvärda trådarna på DoD-forumet? Ge en länk och gärna en förklaring.. Kanske kan någon moderator sedan slänga upp de trådarna också i FAQ:en? För att utöka mina egna favorittrådar så kan jag nämna följande:
Monster i Trudvang..
Vulf (man ändrar fanken inte ett internetnick!) tyckte första monstret som postades i tråden var apball och bestämde sig för att posta egna monster, vilket ledde till att andra hängde på och alla ville överträffa varandra..
Droger för nöjes skull
Skillnader av drogbrukande mellan raserna..
Stämning
Beskriv ett värdshus.. Jag tyckte det var en kul tråd.. Synd bara att inte fler folk svarade..
/Han som vet att han har massvis med favorittrådar som han glömt bort bland dammet
Monster i Trudvang..
Vulf (man ändrar fanken inte ett internetnick!) tyckte första monstret som postades i tråden var apball och bestämde sig för att posta egna monster, vilket ledde till att andra hängde på och alla ville överträffa varandra..
Droger för nöjes skull
Skillnader av drogbrukande mellan raserna..
Stämning
Beskriv ett värdshus.. Jag tyckte det var en kul tråd.. Synd bara att inte fler folk svarade..
/Han som vet att han har massvis med favorittrådar som han glömt bort bland dammet