Nekromanti Feed me!

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Med allt hallaballo kring att G Reader ska läggas ned så har jag nu skaffat mig ett konto på The Old Reader och tänker börja använda feeds på riktigt.

Tipsa mig om feeds att lägga till! Bloggar, nyhetssajter, webcomics, annat roligt!

(DeBracy: den enda bloggen jag kunde komma på att lägga till själv var Nor Bannog, så det tipset behövs inte :gremwink: )

yokowermland

Warrior
Har ingen aning om hur en feed funkar men vi i min spelförening har precis startat en blogg om rollspel och populärkultur som heter horizonten.se. Den får du gärna kolla in om du har lust.

Sedan finns ju boningen.org som jag personligen tycker är grym.

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Piruett

http://www.piruett.se/feed/rss/

Magnus blog, som tidigare hade mycket rollspelsmaterial (bland annat Sinkadusmåndag där alla Sinkadus recenserades). Nu är det en massa annat material, men i bland med lite beröring till rollspelshobbyn.

Jocke

Man med skägg
Re: Boningen

Vi håller lite lägre takt än vanligt just nu, efter som livet och sånna där grejer håller på. Men överlag så tycker jag inte att vi brukar vara dåliga på att uppdatera, förra året skrev vi typ 145 poster, där i alla fall 30% innehöll äkta, oförfalskad content (resten är nog olika trailers till doctor who och Trolljägaren).

Zorbeltuss

Hero
Björn Wärmedal said:
Med allt hallaballo kring att G Reader ska läggas ned så har jag nu skaffat mig ett konto på The Old Reader och tänker börja använda feeds på riktigt.
Wat? Jag trodde det var låångt kvar till det skulle hända, är Old Reader bra och vad är addressen?

/Zorbeltuss

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Zorbeltuss said:
Björn Wärmedal said:
Wat? Jag trodde det var låångt kvar till det skulle hända, är Old Reader bra och vad är addressen?

/Zorbeltuss
Jag gillar den iaf :gremsmile: Den är rätt basic, men jag har inga krav alls just nu.

http://www.theoldreader.com