Hakkman
Veteran
Om du är spelare så bör du inte fortsätta läsa, om du inte absolut vill. eeeeeeeeh
Det var en del saker som jag inte var säker på om de stämde, vissa saker verkar inte riktigt gå ihop, men det var et huvudsakligt fel(?) som jag undrade över.
(Jag har inte boken just nu så namn kan vara felstavade)
Zhivar tror jag han heter ("huvud-dvärgens" kusin), tror att de är cirefalierna som ligger bakom handelshusets arrestering. Jag kommer inte ihåg vad huset heter. Åtminsånde när RP träffar honom och pratar med honom.
Om RP skulle lyckas hitta ledtråden i handelshusets kontor står det att han tror att det är ett av de andra handelshusen som ligger bakom.
Vad är fel om något?
Har jag tolkat det fel
Ska det egentligen vara någon annan som har skrivit lappen
eller tror han från början att de är något av handelshusen.
Om den är tråden var svår att förstå så säg till så förklarar jag närmare.
Tack för all eventuell hjälp
Det var en del saker som jag inte var säker på om de stämde, vissa saker verkar inte riktigt gå ihop, men det var et huvudsakligt fel(?) som jag undrade över.
(Jag har inte boken just nu så namn kan vara felstavade)
Zhivar tror jag han heter ("huvud-dvärgens" kusin), tror att de är cirefalierna som ligger bakom handelshusets arrestering. Jag kommer inte ihåg vad huset heter. Åtminsånde när RP träffar honom och pratar med honom.
Om RP skulle lyckas hitta ledtråden i handelshusets kontor står det att han tror att det är ett av de andra handelshusen som ligger bakom.
Vad är fel om något?
Har jag tolkat det fel
Ska det egentligen vara någon annan som har skrivit lappen
eller tror han från början att de är något av handelshusen.
Om den är tråden var svår att förstå så säg till så förklarar jag närmare.
Tack för all eventuell hjälp