Nekromanti Fett röj!

Foggmock

Myrmidon

Moneybrother, Palace i Kalmar, 25/11 -05, MUCKFREDAG :gremlaugh:

Wheeeeeere's Waldo? (Fiiiind Foggmock?)

<table><tr><th><font size="-1">Spoiler below:</font></th></tr><tr><td bgcolor="#DDDDDD"> Jag står långt till höger, jag har ett svart svettband på ena handen och en silvrig klocka på den andra... </font></td></tr></table>

Johan Granberg

Swordsman
Besviken!

Fan också, jag trodde att du skulle skriva typ "Jag var inte där, moneybrother suger" i spoilern. Det hade varit mycket coolare.

Se inte det här som en moneybrother-diss, utan en besvikelse på avsaknaden av Foggeisk sarkasm.

Gastono

Hero
Ahh shit, jag hittade dig direkt utan att läsa spoilern (det kunde gått fortare om jag sett hur du ser ut!) :gremlaugh:

Nice, hur var konserten?

Foggmock

Myrmidon
Helt OK, inte så feta som hans första konserter då han typ var tvungen att rocka, nu gick han på rutin och levererade ös men inte så mycket mer. Jävligt bra publiktryck, hursomhelst. En bra upplevelse över lag.

Foggmock

Myrmidon
Re: Besviken!

Det hade faktiskt varit rätt fett nu när du säger det. Tyvärr var jag ju där... Det var mest min fordonsförare från lumpen som ville dit dock, han är ett stort fan. Jag tycker han är OK, inte mer. :gremsmile:

Gastono

Hero
Härligt, känsla och en bra publik är viktigt!
Bra att du hade roligt! :gremlaugh:

//Gastono som förövrigt funderar på att gå på någon/några konserter efter att presentshoppingen är över...