Nekromanti Fett

Helmgast
När jag klickar på ett nlägg så ser jag användarnamnnet med bifogad info och/eller bild. Där står användarnamnet i fetstil. Snyggt å bra, dessutom klassiskt. Tittar jag i trådad visning så står alla användarnamn tråkiga och spinkiga.

Är ni på mitt förslag om att användarnamn konsekvent ska stå i fetstil (som det var på den gamla goda tiden)? Varför? Varför inte?

Rising

Vila i frid
Ett argument mot:

"Varför inte?"

Jag misstänker att en hel del användarnamn kommer brytas av på två rader då (i inloggade-listan, exempelvis) och det är ju fett jobbigt (jag älskar alla människor, men jag älskar er med långa användarnamn som kräver två raders utrymme lite mindre än övriga forumiter).

Dessutom är det jobbigt att läsa rad på rad på rad med användarnamn om alla skall stå i fet stil. Bold är bra om det kan framhäva en text och låta den stå ut från omkringliggande Plain text (precis som när man klickar på ett inlägg och ser ett namn i fetstil bland all annan profilinformation) men på stora namnlistor med namn på namn på namn så blir det nog väldigt drygt och proppmätt om man ska skriva dem alla i fet stil...

/Rising