Nekromanti Fight.

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,954
Snygg komposition och trevliga perspektiv. Jag tycker det händer lite för mycket i bilden, och tror den skulle må bra av att du stryker några av figurerna i bakgrunden.

Bilden är ju inte klar, men jag skulle också gärna se en tydligare svärta på flera ställen. En bredare valörskala helt enkelt.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Håller med Vitulv. Skön bild, trevlig vy. Fast mer svärta, det mesta är bara plant grått just nu. Sedan så ja, det är många filurer som grejar i den där bilden.

Skulle tycka att de räcker med de där i förgrunden och att bågskytten måhända skjuter ned någon i bakgrunden. =) På så vis blir det inte bara passiva auktioner i bilden. Som den är nu hoppar de i bakgrunden runt och de i förgrunden är i ett fast läge. Så om en bågskytten skjuter ned någon som händer det verkligen något mellan dem i bakgrunden.
 

KamiFisk

Hero
Joined
1 Feb 2010
Messages
928
Location
Uppsala
Yes denna är ju fortfarande väldigt ofärdig.
Tanken är att den skall kapas in flera små bilder, som zoomar in på diverse händelser. Bilderna i sig skall sträcka sig över ett tiotal sidor.
 

KamiFisk

Hero
Joined
1 Feb 2010
Messages
928
Location
Uppsala
Valör skalan kommer, försöker få ihop kompositionen som jag vill ha den först. =P
Alla de mörkgråa ytorna kommer mörkas ner betydligt.
 
Top