Nekromanti Figuru guruspel på Onsdag???

Eva Florén

Swashbuckler
Smara - Stockholms län (7,5 km Edsbro, 20 km Knutb
Den närmar sig, den ödesdigra dagen...

Jag förstår inte, mina gubbar dör alltid - eller snarare de har dött allihop de senaste tillfällena. Nåväl god vänner. På onsdag ser jag i alla fall fram mot kampen mellan en efterlyst bov och bandit (spelad av inte mindre än min käre husbonde) och en lysten prisjägare med korn på mycket dinero (spelad av min inte mindre käre vän Mattias). Jag vet således en av förvecklingarna i onsdagens spel. Jag undrar vad annat smått och gott som skall dyka upp.

Skall banken rånas nu igen? Ska otäcka mexikanska banditos hota staden? Skall de stackars rödskinnen få en chans till revansch? Är det månne så att en fritagning skall ske?

Det finns bara ett sätt att få reda på det. Var på plats denna första onsdagskväll klockan 18:00 (tiden är källa till evig vadslagning) i månaden april, på absolut spel i Stockholm.

...för det blir väl spel av kära Gurus????

*host*, *hack*, *väs* - inställt/framflyttat

Tove har fortfarande ingen röst (som alla på GothCon kunde märka - redan när vi kom...) och nu är Anders lika illa:-( Vi har druckit mycket te och sovit mycket sedan konventet, för vi har hela tiden velat komma ikväll. Men... Det går inte. Fungerar nästa onsdag för er här på forumet?

/a & t

userfriendly

Warrior
Jobb & vila. [ot]

Vem vet, ni kanske har tid att jobba på kommande moduler,
när ni sitter hemma & tillfrisknar. Och kanske orkar ni även
uppdatera hemsidan. Det var två månader sedan ni lovade att
uppdatera. Inte för att klaga ... men jag är väldigt sugen på att
läsa det senaste nyhetsbrevet. :gremsmile: Krya på er!