Nekromanti Fika i Gbg på torsdag??

Johan K

Gammal & dryg
Tänkte vara lite i god tid & fråga om nån är sugen på att fika i Gbg nu på torsdag??
Jag & mina päron åker nån gång på morgonen, med bil, neråt Gbg ifrån Åmål.
Så nån gång på eftermiddagen borde man avara nere. Återkommer med tid & sådant så frt jag vet när vi ska åka neråt...

MrG

Swashbuckler
Jag är på med bebis, skulle föreslå en picnicfilt i Trädgårdsföreningen (mitt emot centralen), viserligen en tjuga i inträde, men najs plats om vädret är som smhi utlovar. Låter det som en ok plan?

-Gunnar (och Theo)

Johan K

Gammal & dryg
Det låter iaf som en plan för min del iaf. Så jag säger iaf inte nej til ldet hela.

seinet

Swashbuckler
Jag är självklart på som alltid, skulle luncha med en god vän på torsdag men då blir det väl med flera goda vänner istället.

Johan K

Gammal & dryg
Låter ju alldleles finemang tycker jag.
Antar att tiden blir nån gång på eftermiddagen.. Vi åker härifrn Åmål nån gång på morgonen.

MrG

Swashbuckler
Hade vi spikat Trädgårdsföreningen? Jag ska luncha med en kollega, men därefter så slår jag upp mina picnicfiltar någonstans i en skugga mellan glasskiosken och lekplatsen. (Med brasklapp för bebis dagsstatus)

-Gunnar

Johan K

Gammal & dryg
Trädgårdsföreningen verkar det bli ja. För min del så låter dte iaf välldans mysigt.
Jag bör nog dyka upp runt 14-tiden.. Kan det passa för er andra ??

MrG

Swashbuckler
Jag tror att det borde bli perfekt, men har en bebisfaktor som är lite slumpartad ibland :)

Johan K

Gammal & dryg
Jag förstår!!=)
Antar att vi httar varandra någonstanns iaf, tunt 14-tiden..

/ Johan k, som kommer att vara datalös resten av dagen.